• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

petra- ja eller hur åhhh prata inte nybakade bullar..jag blir sååå sugen, kanske ska försöka mig på att baka lite bullar idag, lät så mumsigt!

• englamax

Fika/lunch. Kingsgården, Dag: Tid:

Jenny & Levina
    Elin & Linus
    Petra, Jesper & Jonas
    Johanna & Max

• englamax

ett förslag e juh lunch efter kyrkis eller fika/lunch onsdag eftersom vi haft kyrkis tis och vi i bvc gruppen ska träffas på torsdag...

• englamax

(jaha så va jag igång igen *suck)

• Solhöjden

Puh, många sidor att läsa ikapp men nu är jag med!
    God förmiddag alla! Kul att se så många inloggade, kan det vara vädret
    En på dagis och en som sover här = egen tid!!!

Petra - Känner ända hit hur det doftar bullar Själv ska jag så småning om göra saffransbullar...... Är hur sugen som helst och snart är juletiden här!

Halloween tips: Gör chokladbollar o trä igenom godissnören så ser de ut som spindlar.

• Peand

Mig spelar det ingen roll om vi tar tisdag eller onsdag....

Maria - Jag kom på när jag bakade att det snart är dags för saffrans bullar....Men jag bakade lite bullar och längder iallfall. Tyckte att dina saffransbullar lät väldigt goda, så jag kanske vill ha receptet sedan....Längtar till jul. Och för engångskull kommar emn förhoppningsvis ha lite mer tid att pyssla, baka och mysa.

Visst måste vi ha en riktig julfest sen tjejer??? Glögg, julmust, gott att äta och tomtedräkt på de små....

• Solhöjden

Julfest ! Låter jättekul! Har ni sett några tomtedräkter i någon affär ännu? Titt-Inn kanske?? Varje år förundras man över vad tidigt de är ute med julsaker i affärerna och i år när jag behöver en tomte dräkt tidigt (=NU) så har jag inte hittat någon

• Peand

Maria - jag såg sånna inne i Örebro förra veckan HM, Kappahl m.fl....Ingen aning om det finns i Linde ännu, men det skulle inte förvåna mig...
    Har precis beställt från Ellos och mina "bara" saker blev ganska dyrt....Usch ja, men den dagen den sorgen och det är ju tur att man kan skicka tllbaka sakerna också om det inte passar..

• MaLevi

Hörde precis av en kompis i telefon at det ska finnas juldräkter på KappAhl inne i Örebro men INTE ute på marieberg. Så om du har vägen förbi så kanske du hittar en tomtedräkt

• MaLevi

Nu gör jag en Johanna

Fikat gör mig detsamma om det är på tisdag eller onsdag. Ska försöka få tid på försäkringskassan så jag ska se vilken dag det blir. Återkommer med andra ord

Svar på tråden LindeMammor05