• MaLevi

LindeMammor05

Godmorgon!

Mycket att läsa ikapp Var ska jag börja..hm..

Kyrkis: Jag ringde och anmälde mig så jag fick veta på en gång att det blev tisdagar och om det kostade osv. Kostade bara 10:- för fika, och så skulle det vara ledare som höll i sång, lek m.m. Då frågade jag även om onsdagarna.

Babysim: Hoppas ni kom iväg Johanna & Max. Det är värt att prova 1 ggr för att se. Om inte du vill satsa så kanske vi kan bada i Örebro på Haga torsdagar. Då kan jag lära dig det vi har lärt oss hittills På torsdagar har de värmt upp hela bassängen i Haga för då har de babysim. Men man får komma ändå så som jag förstod...Ska nog kolla upp detta

Fika tisdag! Vill gärna komma men det beror på studierna. Får schema över distanskursen på måndag så jag återkommer Är det ingen konferens eller föreläsning så kan jag komma

• MaLevi

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

LeoLina med lucas &malva
    ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
    Peand med Jonas och Jesper
    ev. Druvan med Kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina (ev. beror på studieschema)

Grattis till tanden Max!

Vad är det för metod Cambridge, Vad äter man? Dyr? Hur länge måste man hålla på? info, är så nyfiken...

• MaLevi

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

LeoLina med lucas &malva
    ev: EnglaMax med Max (5 månaders sprutan)
    Peand med Jonas och Jesper
    ev. Druvan med Kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina

Har kollat in schema och HU vad mycket man ska göra men samtidigt måste jag bara kolla in vad ni är förnågra. Så om inget oförutsägbart händer så kommer vi på fikat

Peand: Hur stor bil har du? Ska du ta med din barnvagn? Kanske samåka?!?

Nu skriker Levina här bredvid.Matdags!

• MaLevi

Englamax: Vad tänderna hoppar upp

Peand: Jag mailar telefonnummer till dig så du kan få tag i mig imorgon om så är. Jag ska prata med sambon om det är bättre jag tar egen bil eller inte. Jag tänkte åka hem med sambon från linde, vi får se...

• MaLevi

Tittar in en stund innan fovo programmet CSI.

Verkar lugnt här.....

• MaLevi

Godmorgon. Har precis gått upp här

Levina ligger kvar och leker för sig själv i sängen än så länge *hoppas det tar en stund innan hon tröttnar*

• MaLevi

Jaha, man ska aldrig skriva så där Nu sitter tösen här och vi ska ta och ta oss i kragen och göra lite saker härhemma innan vi ska åka. Först ska vi käka lite *magen knorrar* och sen ska vi slänga oss in i duschen

ha det bra! Ses snart!

Peand: Skickade mail till dig!!!

• MaLevi

Vad roligt om Lisa dyker upp

Vi blir ett gäng iaf Alltid roligt att träffas för första gången. Vi kommer att ta upp halva Wiener *garv*

Jag kanske blir sen, vet inte. Det beror på hur länge madam vill sova nu. Hon somnade 11 och sover fortfarande. Jag hade tänkt att åka in tidigare och göra mina små shopping tag innan fikat. Får se hur långt jag hinner

Har ni något bra förslag till min sambo som fyller 30+ på söndag? Ska in på titt-in för att kolla in body från Levina som det står något i stil med "Tycker du jag är snygg ska du se min pappa". Lite roligt ska finnas i både pappa och mamma men nu är det ju pappa som fyller

• MaLevi
    GRATTIS MAX PÅ 5 MÅNADSDAGEN!

Roligt att höra att sprutan gick bra. Vi ska dit den 12 september och förra gången så skrek hon jättemycket så jag hoppas att det går lika bra för oss som det gick för er.
  • MaLevi

Petra: Jo, det är samma dag det är bara tiden som är annorlunda, har strax före 10.20. Så vi kan ju bestämma att vi samåker den dagen om det är ok för dig? Jag har oxå bil en kombi, så bil lösa blir vi inte
    Gå runt byn låter som ett bra drag Går du kl 8.00 på morgonen??? Går du på eftermiddagen oxå eller???

Jag ska oxå tacka för sällskapet vid fikat idag. Var super kul att se alla. Tar väl en stund innan alla namn sitter men det kommer nog det oxå. Vi kommer ju att träffas lite varje vecka så namnen ska väl sitta såsmåningom

Nu säger jag godnatt och vi ses framöver. Ska sitta med med näsan i böckerna imorgon och sen på kvällen bär det av in till Örebro och 1:a träffen på pedagogik kursen

Svar på tråden LindeMammor05