LindeMammor05
Hej på er och tack för ett väldigt trevligt fika idag. Något café i denna stad får nog ta och bygga ut....Vi får ju knappt plats! Det värsta när man är så många är att man hinner inte prata riktigt med alla, blir de som sitter närmst. Men det är ju himla trevligt att få ett ansikte på alla......
Cissi - vad skönt att värderna är bra även om man kan tycka att de borde ha mer koll på måtten. Precis en vecka innan Jonas föddes hade de gjort en viktuppskattning på att han då vägde 3,5-3,6 och en vecka senare kom det ut en klump på 4280 gr.... Tur att han inte fick den där extra veckan på sig som han hade rätt till...Blev igång satt i v 39!
Lillprinsen har fortfarande kvar sin feber men humöret är klart mycket bättre, så vi var med på fikat iallafall. Får väl se hur kvällen blir.
Jesper börjar förbereda sig för morgondagen - Lindemarken. Kommer själv ihåg hur uppspelt man var när man var liten, hur stort och spännande det var. Nu tycker jag kanske inte att det är så speciellt utan mer en sak som hör till. Är man hemma och det är Lindemarken måste man ju gå. Förra året var vi inte hemma utan på Lekfkas....Så för ett årsedan låg jag alltså just nu på en solstol på stranden på en lite grekisk ö och mös...Det skulle min frusna kropp må bra av idag.....