LindeMammor05
Ja, visst är det otäckt med motorcyklar man itne har kolla på. De kan komma så fort...Men snart är deras säsong förbi.
Höll på att backa in i en bil när jag körde ut från parkeringen på Brohallen idag. Kan garantera att han inte var där när jag kollade, vilket jag gjorde flera gånger. Men helt plötsligt tutade det väldigt och då var han i min bak, eller jag i hans nos - en tolkningfråga. Tror han kom i en himla fart in i en ruta utan att jag så det. Hur som helst såg inte gubben ut att ha mig på sin favoritlista.....
Vad bra att ha en bror med bra kamera och som dessutom kan ta kort. En sån bror skulle jag oxå vilja ha. Min är polis och det är väl inte så man önskar att man ska behöva utnyttja hans tjänster....
Men du vad dåliga vi är och ta kort på Jonas!! Blev verkligen som alla sa att man tar massor på först och sedan knappt något på andra. Skäms nästan!! Har digitalkamera så jag kan ju inte skylla på krångel på framkallning, det är väl helt enkelt att man inte hinner, eller tänker på samma sätt. Skärpning!!