LindeMammor05
Godmorgon på er!!
Tack Johanna - försökte lusläsa Bergslagsposten i morse men där stod ju inget - som vanligt. Kan ju egentligen undra varför jag har den tidningen - har ju blädrar igenom den på fem minuter..... Så då hade Pelle rätt i går att det var ett automatlarm.....
Du missade som vanligt inget på BVC träffen......Vi fick se en film om barns motorik, väldig upplyftande! Det enda nyttiga som kom fram var att Cissi hade pratat med badhuset och enligt dem är det helt OK att komma och bada med våra bebisar. Ingen avrådan pga av några bakterier eller allt vad det har gått rykten om. Så vi får väl ta och fundera lite på det, de har ju inte öppnat simhallen ännu....
Förstår att det är härligt att shoppa med svärföräldrarna, både för dig och din plånbok. Min kära mor och mormor var inte fullt lika generösa mot mig, men mot Jesper så det gynnar ju mig i slut änden iallfall.
Nä, nu ska jag packa in barnen och åka mot staden igen. Har lite saker att göra och handla, var inte läge för det igår av naturliga själ..... Ses sen!