• Peand

LindeMammor05

Vad skönt det är med dig Johanna som fixar allt....

• Peand

Då ses vi om en timme då. Har ingen aning om vad det handlar om idag men det lät som om det vore bra????

• Peand

Kortis i pausen....Skumt programm!!!!! Men man kan ju inte låta bli att titta!

Vi kanske ska ta fikat lite tidigare på torsdag, 10:30 istället för då kan ju Maria oxå vara med? Vad säger ni andra?

Vad skönt att dopet gick bra och att Lina fixade vattnet. Men du hur gick det med servetterna? Var det någon som vågade använda dem??

• Peand

Ja ni, vad ska man säga.....Känns tryggt här hemma!!

Johanna - visst kan jag vara intresserad men det beror på så många andra faktorer. JAg har ju Jesper jag isåfall måste fixa barnvakt till, men vet jag om det i god tid så går det nog och fixa. Kan man få säga EV.

• Peand

Johanna - visst kan jag skriva upp mig på listan, med reservation för omjag hittar barnvakt just den dagen.

Nä nu funderar jag på att hoppa i säng. Helgen var lång och min hals har börjar svida så jag tror att en lång och godnatts sömn skulle sitta bra.

Hämtar dig då på parkeringen i morgon Johanna!!

Godnatt!!

• Peand

Godmorgon på er alla!

Vilka nattugglor det finns här då....22:53 var klockan första gången Johanna!!!!!Fast det var väl inget ovanligt.

Cissi - Vad skönt att du mår ännu bättre nu, måsta kännas underbart.
    Idén om att grabbarna ska åka iväg på konsert är väl jättebra. Det blir ju tyvärr väldigt bebisfixerat i början, även om man försöker att "avdramatisera" det hela. Kan vara skönt för dem att få göra något alldeles själva.

Jenny - det kommer att gå jättebra, hon kommer att somna som en stock..... Och det är väl kanon.

Nä nu ska jag kanske ta och fixa till mig innan det är dags för kyrkis. Lillfisen ligger i pyjamas under gymet och sjunger sin klagosång så jag får väl ta hand om honom också. Han har ju blivit en aning bortskämd de senaste helgerna, konstant buren och gullad med. Men nu är vi tillbaka i den bistra verkligheten och då får man helt enkelt ligga och ha tråkigt en stund...

Ses!

• Peand

Hur går det för dig Johanna??

• Peand

Cissi - vad tråkigt....Man som sagt var en biokväll med besök på MCdonalds innan (om det är i Örebro alltså) brukar kunna vara uppskattat oxå....Usch, vi borde gå på mer bio än vi gör med Jesper. Tänkte skicka iväg Pelle och han till filmstaden för att se den nya Herbie filmen som har kommit. Ni vet bubblan (en bil) som lever och för sitt egna liv. Mina gubabr är ju en aning bilintresserade och det skulle nog uppsaktas. Har bara itne kommit till skott ännu....

Johanna - har du duschat änu???

• Peand

Japp, där fick jag mitt svar - då ses vi där nere i stället Johanna!!

• Peand

Solhöjden - visst gick det bra med sprutan. Jonas bara skrattade när de började sjunga för honom. Han och jag brukar sjunga Imse Vimse spindel här hemma och göra rörelserna till och han älskar vekligen det. Så när Kerstin och Sisko började sjung den flinade han bara åt dem - eller så sjöng de inte så vackert som hans mamma. KAnske vad det han flinade åt!!

GRRRRRRRRRRRRRRRr jag kunde ha varit med på lunchen. När jag skulle hämta Jesper kom kompisens pappa och sa att han hade försökt ringt mig hela förmiddagen. Han hade glömt bort oss i går kväll. Kunde ju inte neka dem att leka pga att hans pappa är glömsk.Så jag fick ingen Jesper med mig hem....Hade jag vetat det innan hade jag ju kunnat stanna i stan. Men vi ses väl på torsdag hoppas jag.....

Svar på tråden LindeMammor05