• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Häääääääääär ääääääääääääääär jaaaaaaaaaaaaaag.......
    men jag ska ha middags gäster snart så jag har tyvärr inte tid att sitta här....Återkommer senare under kvällen....Sorry Linda!
    Allt bra annars??

• Morots mamman

japp de e bara bra, hmmm ja ja ta väl hand om dina gäster haha... seee ya...

• Malmhagen

Hääääär Ärrrrrrrrrrrrrrrr Jaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg Liiiiiiiiiinnnnndaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *asg*

• Morots mamman

haha najs saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara

• Brodsmulan

Cissi är här.. trött som skrutt, sovit 2h inatt för lilla junior fick för sig att vakna halv ett, halv tre, halv fem och så gick vi upp halv sju. Känner mig inte levande just nu.
    Skolan gick iallafall okej, fick en hel del påbackning på min rapport så lär ha lite att göra ett par dagar jag som faktiskt var nöjd, känns trist.
    Kenneth å grabbarna skulle upp och bada på klacken men det gick inte för de öppnade inte förrän vid 13 och de släppte av mig vid 9 vid campus. Men de åkte vidare upp till Ludvika, han tänkte gå på dollarstore med dem.. och då kom de ju på att sporthallen hade bad så bidde bada iallafall å McDonkan med (lite avis jag blev som fick äta ost å broccoli soppa ) Lilljunior hade sovit hela tiden och ändå va de inte tillbaka vid skolan förrän halv ett. Åkte med en kursare hem och hade inte varit mycket livat heller när jag kom hem vid fyra snåret. Känns skönt att det funkade iallafall, hoppas fredag går lika bra, sen är ju stora grabbsen i skolan när jag åker upp gången efter det, lite trist för dem att vara på campus, finns inte mycket i den 'kyrkan' att göra direkt.

LindaS.. vet du om det går nå'n höstlovsbio i Kopparberg? Finns nått att göra på fredag?

• Morots mamman

cissi, jag har ingenaning.... å finns nått att göra i koppis SKULLE inte tro det

• Brodsmulan

Linda.. nä, är väl ungefär som om det skulle hända nått här uppe
    Vill du ha vattkoppor på Felix eller Maxen så dra iväg hem till Maria, Isak har vattkoppor just nu.. lär bli lite trist för Kenneth å grabbsen på fredag nämligen, skulle varit där men blir ju lite svårt när han bara är 6v, lite tidigt att få vattkoppor, helst ska de vara runt 4-6mån iallafall. Men ju mindre desto lättare får de, men har talat med läkare och 2mån är för tidigt.

• englamax

måste bara kladda lite så jag ser vart jag hänt med ifrån nästa gång jag e in *svammel*
    värst va jag blivit oaktiv härinne..eller...men petra sviker inte iaf det e bra idag valde vi tapeter till max rum och matta till golvet och hej och hå va jag vela...jag e mer osäker nu änn nånsin om jag valde rätt *suck ...

petra- hitta du nå roliga reflexer?

• Peand

Johanna - Klart att jag inte sviker
    Vad blev det nu för tapeter till Max rum?? Jag är så nyfiken!

Jesper köpte en reflex som en döskalle, har lovat att ha den på skolväskan. Han var så lycklig att du tipsade om vart de fanns. Tack! 30:- kan det vara värt att göra honom glad.

Kan berätta att kolapajen blev uppskattad......

Svar på tråden LindeMammor05