• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Cissie - Sviker du oss?? Hur kan du? Vad har Stockholm som inte kyrkis har?
    Ja, ja det är väl bara att acceptera läget...Håll tummarna för att Jonas sover vid en visst tidpunkt
    Jag hör av mig på torsdag om vilken tid jag kommer och lämnar mina barn...
    Hälsa Stockholm från mig - Kram Petra

• Molaris

Petra- Det blir bra. Skall försöka röja, så alla kommer in på Torsdag. Tar du bussen och bedriver taxi verksamhet då?
    Skall bli kul att träffas!
    Cissie

• Peand

Cissie - Nä du, bussen rör jag inte om jag kan undvika...Har aldrig kört något värre....Dessutom är han full av bildelar så Pelle ska stå och sälja på mässan i Örebro på lördag. Tänkte att jag "lämnar in" J+J hos dig en kortis så kör jag in till stan och hämtar de andra. Tänk om de kunde skaffa bil och körkort
    Inte behöver du röja för oss...Det räcker med köksbordet så vi kan få en kopp kaffe

• Molaris

Petra- Själv klart skall du få flera koppar kaffe! Men det vore ju trevligt om man kan ta sig fram till köksbordet utan att leka inte nudda golv! Jag har jobbat idag så pappa Henrik och alla barnen har varit hemma och då ser det ut där efter!

• Peand

Cissie - Jag förstår precis....Stod frukosten kvar?? Hemma med tre barn själv....Hör hans kommentarer ända hit
    Åh du, vi kan leka om du vill.....Inte nudda golv var väldigt länge sedan!!!

• Molaris

Petra- Bäst att jag skriver något bra om han, annars kommer han snart hit och börjar läsa!!!! Nej, då han har varit jätte duktig och grejat en stor pumpa med barnen. Och varit iväg på simskola med Zebban så jag skall inte klaga idag!( Men det finns ju andra dagar man kan få spunk för mindre).

• Peand

Cissie - Återigen förstår jag vad du menar. Kan ju formulera det så här att du är inte själv.....
    Nä, nu är det dags för dagens höjdpunkt - 100 gr kyckling. Snacka om att man kan bli beroende av lite . Sen måste jag nog lämna över tangenterna till Pelle. Han håller ju inte på med poker men även Tradera är visst beroende framkallande

Ha det så himla bra med hela familjen i Stockholm och gör något riktigt roligt - shoppa loss!! Ses på torsdag.....

• Molaris

Petra- Dax att krypa till kojs! Min minsta juvel har inte förståt det här med vinter tid ännu! Hoppas hon snart fattar att hennes mamma behöver sova lite mer! Ha det bra ses på Torsdag när du kommer med dubbel j. Kram Cissie

• Morots mamman

men vart e alla då??? saaaaaaaaaaaaaaaaara, ciiiiiiiissssssssssssssi, peeeeeeeeeeeeeeetra hallåååååååååååååååååååå

Svar på tråden LindeMammor05