• MaLevi

LindeMammor05

Petra: Kanske det kan bli en promenad imorgon? Tror vi kommer att vakna runt 8 imorgon för gumman somnade vid 19. Jag tittar in när jag vaknar och ser vad som har hänt

Isaccc: Vad roligt att de börjar härma, längtar redan. Jag försöker att lära Levina teckenspråk men det går inte så bra, fast det kan jag inte veta heller det är svårt eftersom hon stirrar och skrattar åt mig så någon respons får jag ju Skam den som ger sig

• MaLevi

Godmorgon! Levina är som en väckarklocka

Petra: Kollat ut och har ingen större lust att gå någonstans. Men om ni är på G så vill jag följa med endå. Måste börja röra lite mer på mig så jag får äta mer under julen

Detta med teckenspårk är precis som du säger Cissi. Det är väldigt intressant och jag trugar på här hemma och hoppas att de fortsätter på dagis oxå, har det som önskemål iaf. Vet med mig att om jag jobbar på kollon så får Levina följa med och det vill jag. Hon har då roligare om hon förstår de andra barnen. Jag jobbar på kollon med döva och hörselskadade barn. Blir nått läget i sommar iaf tror jag, ska söka iaf.

• MaLevi

Morots mamma: Det enda jag vet är vad du kan bjuda på. Jag brukade göra kolapopcorn vilket är en stor hit hos 6-7 åringar iaf, sött och popcorn Du kan hänga upp spindelväv och självlysande spindlar. När det gäller lekar är jag ingen källa Men lycka till!

• MaLevi

USCH....skriver och skriver här hemma och så helt plötsligt blir hjärnan tom!?!?! Jag har några rader kvar att skriva och jag kommer inte framtill något.....AAAAAAAA.... vad ska jag göra? Känner inte alls press för den ska ju inte skickas iväg förrens ikväll

Nu sover Levina iaf så jag kanske ska ta och hoppa ur morgonrocken och äta något så kanske hjärnan fylls på

• MaLevi

Hörde precis av en kompis i telefon at det ska finnas juldräkter på KappAhl inne i Örebro men INTE ute på marieberg. Så om du har vägen förbi så kanske du hittar en tomtedräkt

• MaLevi

Nu gör jag en Johanna

Fikat gör mig detsamma om det är på tisdag eller onsdag. Ska försöka få tid på försäkringskassan så jag ska se vilken dag det blir. Återkommer med andra ord

• MaLevi

Har precis pratat med FK och jag fick tid imorgon kl 14. Så Petra, jag blir kvar i stan efter kyrkis Så för mig kan jag lunch efter kyrkis. Vad tycker ni?

Maria Fm slutar det då vid 12, vi har ju kyrkis till 12 så det blir ju som det blir.

• MaLevi

Petra: Vore toppen om vi kan samåka i din kan Levina få låna stolen igen? På så sätt blir det hela så mycket lättare

Nu ska jag verkligen skriva det sista på tentan och skicka iväg den så jag blir av med den..hm..samtidigt vill jag titta på CSI oxå. Blir jobbigt detta

• MaLevi

Här är jag Sitter inne framför datorn och pluggar, när Levina sover sin förmiddagslur...

Matsdotter: Visst är det konstigt, en dag borta och tiderna är huller om buller. Har samma här hemma. Även om man berättar innan så blir det som det blir

• MaLevi

Petra: Ja, du petra jag nappar inte på erbjudandet Det där med hemlis och hemlis, såklart man måste passa på när du inte är i närheten *fniss*

Nu är jag äntligen klar med min kvällskurs som har gått på onsdagar, och det känns SÅ skönt. Igår kväll satt vi sista halvtimme och vägde på stolen och ville springa där ifrån men han höll oss kvar med en tråkig utvärdering av kursen..puh.. Men jag hann hem till Lost, det var på håret men det är ju reklam ganska snart efter start så då hann man klä av sig ytterkläderna
    Så hur ska man fira med detta tråkiga vädret? Några idéer? Kanske boka in en fika nästa vecka? Börjar lite smått och ser vad som händer

Nu blir jag ett ego här Jag ska in till Linde och väga på torsdag mellan 10.30-11.30, så kanske på torsdag runt 12?? Mitt förslag iaf

Fika/Lunch, Kingsgården. Dag: Torsdag, (Onsdag, Fredag) Kl: runt 12.00

Jenny & Levina

Svar på tråden LindeMammor05