• MaLevi

LindeMammor05

Vi köpte bord till Antilop-barnstolen, värmeljus (ett måste när man besöker IKEA ), bestiklåda, skohorn och så in på Willys där havregröten kostar 28:90 Här på brohallen kostade den 37:90, tror ni mina ögon ploppa ut nästan 10:- dyrare.

Petra: Jag tittar in här på förmiddagen/lunch och ser vad som har hänt tills dess

Nu ska jag se slutet på Desperate Housewife och sen hoppa i säng. Nattinatti!

• MaLevi

Jessica: Jag gav Levina först smakisar i 2-3 dagar, en och samma och sen ökade jag på ed samma smak. Sen när jag hade provat 3-4 sorter så började jag blanda ihop dom och nu så blir nytt med gammalt, kan man säga Svårast var ärtor att introducera men nu efterhand så går det tillsammans med annat. Lycka till!

• MaLevi

Hm...känns så konstigt att vara hemma idag, onsdag Jag brukar ju vara i skolan men samtidigt är det skönt att slippa oxå Nästa onsdag är sista gången och sen är kursen slut. Alltid spännande att vänta på resultatet, godkänd eller inte

• MaLevi

Petra: Läs på för kursen slutar på onsdag Här vaknade jag med en täppt näsa så jag vill inte ut och gå Känner mig lite hängig såklart ska JAG bli sjuk oxå. Hoppas det bara är något som går över snabbt. Vi ska ju ha middag imorgon oxå måste ringa och höra om det är ok ändå, vill ju inte smitta en bebis och föräldrar...

• MaLevi

Kikar in en kortis för att undra varför man känner sig SÅ sjuk på morgonen och kvällen men inte mitt på dagen *undrande*?!?! Känner mig som jag bara vill sova fast jag BARA har en lite rinnig näsa *rycker på axlarna* men livet går vidare.

Blir det inte baka idag blir det imorgon. Ska ge mig på att baka Polkagrismuffins & After Eight muffin och sen en viktväktarkladdkaka. Vet ju aldrig om mina middagsgäster bantar eller inte Har inte riktigt hängt med i svängarna på sista tiden Bra att ha lite av varje i fall att

Nej, nu ska jag göra lite nytta. Läsa lite litteratur och baka eventuellt

Visst ja, Isfolket är underbara men glöm inte Häxmästaren & Ljusets rike. Serien som kommer efter Isfolket Har läst dem alla och älskar dem Som ni kanske förstår är jag en hängivet Margit Sandemo Fan

• MaLevi

HALLÅ!!! Var är alla? Är det något på TV som jag missar...hm...bäst att gå och kolla

• MaLevi

Johanna: Skönt att höra att allt är bra med Maxen. Vi blev lite oroliga, men som tur var blev det kortvarigt eftersom jag inte hade läst att det var något förrens jag gick genom sidorna nu (invecklat blev det men ändå )

Cissi: Vet inte vad jag ska säga egentligen. Har inte själv varit med om det men jag kan tänka mig att första året är värst. Vet när minmorfar gick bort första året var värst, nu, ja det är nästan så jag skäms med ibland glömmer jag bort honom (skäms på mig). Visserligen var det 13 år sedan han gick bort men han var MIN morfar. Om du förstår vad jag menar. Skickar *tröstkram* iallafall.

Linda: Har du tränat honom att vinka eller kom det av sig själv? Jag undrar för jag vill att Levina ska vinka och är nog ganska jobbig från hennes håll sätt Träna, träna, träna säger jag

Petra & Karolina: Jag vill oxå följa med på hem och villa mässan Men här sitter jag med min uppsats och Levina sover och karl är ute och snickrar. Ja, ja snart är det slut på en kurs iaf Kolla runt lite åt mig oxå!!!

• MaLevi

Visst ja!

Var och babysimmade idag och då träffar vi Elin & Linus. Vi undrar om det blir någon fika nästa vecka? Tänkte höra lite här inne eller oxå så bestämmer vi något på kyrkis på tisdag. Det har ju varit ont om fika just nu men jag försöker fixa ihop en lista iaf.

Fika/lunch. Kingsgården, Dag: Tid:

Jenny & Levina
    Elin & Linus

• MaLevi

Petra: Då kanske vi kan slänga oss ut och gå en sväng oxå? Hur blir det på tisdag? Får vi rum alla i en bil eller???

Är det någon som vet om det är något bra på tv:n ikväll???

• MaLevi

Godmorgon på er!

Ni har väl ändrat tiden? Här vill Levina absolut inte veta av att tiden ändras, att en timme kan göra så mycket

Idag ska vi på 2 års-kalas! Hoppas bara att det blir roligt

Svar på tråden LindeMammor05