• MaLevi

LindeMammor05

Petra: Japp, har köpt både lantchips (mums) och vanliga lättsaltade chips tills imorgon, men jag är inte själv som ska äta upp dom Krister och hans två bröder kommer för att basta och dricka öl. Men jag tror jag öppnar lantchipsen sist eller sen när de gått till puben

Levina sitter med här och är nästan samma gamla glada tjej igen, lite bajsning och en tupplur så är allt bra eller oxå är det alvedonen som verkar fortfarande.... Kommer att sova ut imorgon och skippa babysimmet. Hur som helst är det skönt att veta att man bara behöver skriva av sig lite härinne så kommer gamla Levina tillbaka Nu ska vi in och kolla vem som vinner en miljon i postkodsmiljonären eller vad det nu heter..

• MaLevi

Petra: Ha riktigt kul ikväll och spana lite åt mig oxå

Idag har tempen legat runt 39 grader och hon har varit pigg och glad ändå, sovit mycket men ändå ätit. Iaf så är det väl något som går någon lätt förkyldningen eller tänder. Försöker att se men hon hugger direkt

Ikväll går sambon och hans bröder ut på irlänsk pubafton här i byn.
    Själv har jag en date med chipspåsen, "Hitch" & "Robotarna"

Ha en skön kväll!

• MaLevi

Petra: Låter som det var en kanon kväll Ja, sa att hon har en enorm röst

Patric: Grattis på 6 månadadersdagen!!!!

Cissi: Håller med dig om att snö är härligt, sa nyss till Krister att det ser ut som det snöar. Men han tog ner mig på jorden igen och sa att det är bara blask Det är det enda trista med snön, att det någongång ändras till blask

Idag är det en riktig slöar dag och Levina är tillbaka, hade 37.1 grader imorse så jag hoppas det är över nu. Jag är bra gnällig och jag som lova mig själv att inte bli en sådan gnällmorsa som oroar sig över minst lite feber ja,ja, ska försöka bättra mig till nästa gång

Såg nyss på När & Fjärran att de hade varit i vimmerby och hälsade på Pippi. Tror ni jag vill resa NU Har alltid viljat resa till Vimmerby men får väl vänta tills gumman är 2 år eller så. Det går ju fort! Någon som varit där?

• MaLevi

Ni som ännu inte har sett det ...*nynnar* "jag ser det snöar, jag ser det snöa. Det var ju roligt HURRA. Nu kommer vintern, nu kommer vintern....."

Om jag inte viste bättre skulle vi slänga oss ut på en liten runda i snön och göra snöänglar

Petra: Imorgon ser ut att vara ända dagen då det är soligt och +3-5 grader sen kommer regnet om man ska lita på väder"gubbarna" Vad säger du en tidigt förmiddagspromenad? Tid vet jag inte. Levina har "sovit" bort rutinerna men ska försöka få tillbaka dom kanske runt 9-10 tiden?

Ni har väl inte missat att "Pretty Women" går ikväll på tv 3?!?!? Jag ska sitta bänkad, det var ett tag sedan man såg en så BRA film. "Hitch" var helt ok när det gäller gener romantik, men INGEN film slår "Pretty Women"!

• MaLevi

Japp, kl 21.00 på tv3 missa inte det Håller med dig Cissi om att "Dirty Dancing" är oxå en bland favo filmerna, "Grease" lika så

20 minuter kvar till "Pretty Women" dax för mig att säga godnatt och värma på tekannan och göra några smörgåsar, så man är klar tills det börjar. har precis lagt busfröken och Krister ligger bredvid. Nu ska jag få se film själv och utan avbrott *håller tummarna*

Petra: Kl 9.00 kanske vi kan vara klara till Du kommer väl traskande så ska jag nog vara klar iaf försöka

17 minuter kvar......

• MaLevi

Avbrott....REKLAM....usch varför måste det vara reklam så ofta.....Ibland är bra för då hinner man ut hit och kolla läget och toabesök

Nu säger jag godnatt och Petra syns imorgon!

• MaLevi

Hallå....sitter alla framför tv och ser på outsiders?!?!

Själv surfar jag runt och försöker få ihop min uppsats till v 44 Går sisådär Men det lättar väl så småningom, har ingen större press på mig ännu. Kan vara därför det går så trögt, jag måste ha lite press

Väntar själv på att få se på tv, Måndag är knepiga antigen Cityakuten eller CSI. VARFÖR måste alla bra program gå samtidigt? Cityakuten följde jag som en galning för länge sedan men sen så blev jag utan 3 och då tog CSI över.....tror nog det blir sambon som bestämmer och då blir det CSI. Förmycket killar och drabbel i Cityakuten tycker han ja

Petra: Synd att det blev som det blev i em. Hittade du några skor iaf? Var utbudet stort? Ska nog ta en tripp imorgon...om det inte är allt för många bilar då åker vi bara förbi...

• MaLevi

Jag rekommenderar ingen att åka och handla på Skopunkten samma dag som löning Visserligen vet man om det men man tänker att man kan klämma in sig (iaf jag ) men icke. Alla kollar snett och undrar vad f-n jag hade där och göra med en kundvagn och en bebis, så jag lommade ut igen, skolös *snyft* men de har ju "ta 3 betal 2" året ut så någongång får jag oxå skor

Johanna: Bondkattungar finns det hos en bekant om du inte får tag i någon annan Jättesöta

• MaLevi

Petra: Vad ska du hitta på imorgon? Kan jag titta förbi och intervjua? Jag har bara tiden mellan 15-16, då jag ska vara inne i stan, att passa. Kanske vi ska ta en sväng i vedevåg oxå, men inte så tidigt. Tänkte sova ut imorgon om Busfröken tillåter

Svar på tråden LindeMammor05