• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

Peand- det e synd att varken jag eller jessica har körkort för annars kanske vi kunde komma till vedevåg och fika i morn efter kyrkis..typiskt

• Peand

Förstod att du inte trodde att det var i kyrkan, men kan du inte se kaoset framför dig. Viket liv det skulle vara.. Jag ser en hel film i mitt huvud. Hm, måste kanske ta mig ut och skaffa ett liv....

• englamax

hahha...jo det vore fruktansvärt! nu skriver vi om varandra..jag väntar in dig nu

• Brodsmulan

Nehej ni.. Cissi är kvar hemma allt allt avtog så fint efter halv tre och nu zipp nada, men tänkte ta mig en mils tur med vovven nu och se vad som händer. Lite ansträgning kanske kan få fart på det hela.. kanske ska ta och klippa gräsmattan imorgon *skrattar* barnmorskan föreslog lite fönsterputsning för hon ville inte träffa mig mer gånger där inne.. men gärna inne på akuten för hon tycker att vi ska försöka vänta in i det sista för där inne i Linde finns absolut inget dropp *s*

Jenny.. Kyrkis är lika mycket kul för barn som för föräldrar, lite fika, skvallra å så

• Peand

Vi får ta och fixa detta med Vedevågs fika någon gång. Kanske kan en av oss (jag och Jenny) vara barn vakt medans den andra åker in och hämtar er. Eller så tar ni bussen ut (går några om dagen) och vi skjutsar hem er. Vi får lösa det problemet....

• englamax

Brodsmulan- aaa som vi har funderat! jaja det va en busig bebis som bara luras...fast det va juh som du trode..falskt larm* ja om du ska ut och gå så se till att ha mobilen med dig ..man vet juh alldrig hur fort den vill ut

• Peand

Cissi - inte kul att du fortfarande är hemma men det är skönt att höra något ifrån dig. Oj vad jag har gått och tänkt på dig idag....Du är visst beredd att göra allt för att slippa droppet - rätt kämpat.

Johanna - nu är jag färdig - varsegod skriv!!

• englamax

Peand- ja men hur har ni det i morn då? kanske vi ska ta och sätta oss på bussen? våra karlar kan nog hämta oss iaf.

• Peand

Johanna - ja eller också tar vi varsin bil in och tar er med hem??
    Ska in till stan och veckohandla mina påsar nu. Tänker på vägen!!! Återkommer!!
    Visserligen har Pelle en Folkvagnsbuss men jag HATAR att köra den.....

• englamax

Peand- hahaha...ja du gör som du vill! fundera på saken..i sånnafall får vi medela jessica så hon e redo imorn när kyrkis slutar eftersom inte hon fick plats*morr ..... ja och tar vi inte det i morn kan vi juh t det nån annan dag...fundera du så hörs vi när du vart in till stan och handlat din mat!

Svar på tråden LindeMammor05