• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Tehus

GRATTIS SARA!

Vad härligt! Väntar med spänning på att höra mer.

Kram på er!

• Tehus

Ida: Det ska vi göra, får vi ingen hjälp där ska jag se till att BVC tar oss på allvar i alla fall.

• Thursday
    Tehus skrev 2009-04-20 20:41:54 följande:
    Ida: Det ska vi göra, får vi ingen hjälp där ska jag se till att BVC tar oss på allvar i alla fall.
    Amningsmottagningen på Östra är kanon annars, för mig gick det rätt snabbt att få en tid (visserligen grinade jag i telefon i en halvtimme först menmen...)!

Sara: Stort GRATTIS till sonen! Många pojkar blir det här
  • MiniStumpan

Grattis Sara. Skönt att ni alla mår bra.
    Väntar med spänning på din berättelse.

Mys riktigt ordentligt nu.

• Projekt Lennart

Åh, Sara, Stort GRATTIS!!! Vad skönt att höra att ni mår bra!

Det är hyfsat tomt på vattengympan numer kan jag säga - i princip bara jag och Anna och Emma kvar, och då är Emma ändå i den kritiska "nu-kan-det-hända-när-som-helst-fasen". Men, men, men, ett tu tre så är vi där på babysim, hela gänget (eller kanske inte - är det någon som varit på det? Är det bra eller är det bara lite kul för föräldrarna..?).

//22 kontorsdagar kvar

• lillaC

Lunch på torsdag då? Jag måste gå vid 13:30, så vi kan väl träffas vid 12.

Vi gick på babysim med Noah. Det var mysigt och roligt att ha något att göra. Den här gången har jag inte funderat på det ännu, beor på om det finns tider som passar. De har även drop in och det blir det nog en del, har fått presentkort!

• MiaMitisen

Ett jättegrattis till sonen Sara!!

Jag bokar in 12 på torsdag. Samma plats?

caroline: Vi gick på babysim med oscar i partille via Aquabarn.Kommer inte göra om det igen. Det var dyrt och rätt meningslöst. Men vad jag har fattat så har dom drop in på vattenpalatset vilket jag kommer testa om det funkar med dagistiderna.
    Funderar på att även i år köpa deras familje-vipkort. Har för mig att det kostade 3000 för hela familjen i ett år. Då får man bada och allt sånt hur mycket man vill. Babysim och vattengympa ingår också. Helt perfekt!

Nu ska jag slänga mig i soffan, titta på wallander (beckfilmerna var utlånade) och äta en smarrig frukost.

Höres under dagen!

• solima

Grattis Sara!!! Nu börjar vi bli få som har mage kvar ..

Ja, lite avundsjuk bli man ju på ert lunchande ;)
    Men från nästa vecka kan jag oxå vara med.. Jippie! Jobbar min sista dag på fredag, det är med blandadae känslor som jag ska gå hem. Har lite funderingar som Emma.. kommer jag sakna jobbet ?!
    Jag har redan planerat in en del att göra de här veckorna framåt... kanske lite väl hysterisk.. blir så lätt uttråkad och rastlös. Får hoppas de finns nog bot på de! =)
    Bebis kan vara svaret .. få se

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3