• Svar på tråden ROMER
  • Mysrester

Jag känner ingen rom, och tycker inte personligt illa om dem. Jag tycker mest bara att deras kläder ser fördjävliga ut.

• Marina Elena
    Mysrester skrev 2009-06-03 01:10:26 följande:
    Jag känner ingen rom, och tycker inte personligt illa om dem. Jag tycker mest bara att deras kläder ser fördjävliga ut.
    och du tänker på vilka kläder då?
  • Mieria

Min personliga erfarenhet är att romer på sjukhus beter sig för jävligt. Notera...MIN PERSONLIGA ERFARENHET

• Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-03 01:23:57 följande:
    Min personliga erfarenhet är att romer på sjukhus beter sig för jävligt. Notera...MIN PERSONLIGA ERFARENHET
    och du vill med det diskutera vad?
  • Mieria

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:24:44 följande:

och du vill med det diskutera vad?
    Jag undrar hur det kommer sig att de anser att svenska lagar ska stå tillbaka för deras traditioner :)
  • Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-03 01:27:35 följande:
    Marina Elena skrev 2009-06-03 01:24:44 följande:
    Jag undrar hur det kommer sig att de anser att svenska lagar ska stå tillbaka för deras traditioner :)
    vilken lag bröt de du träffat mot?
  • Mysrester
    Mieria skrev 2009-06-03 01:23:57 följande:
    Det vet jag fler som tycker. Men inte bara romer just utan just invandrare i stora hela. Kommer i stora klaner, stör och tjafsar, lämnar skräp efter sig mm.
  • Marina Elena
    Mysrester skrev 2009-06-03 01:29:38 följande:
    Det vet jag fler som tycker. Men inte bara romer just utan just invandrare i stora hela. Kommer i stora klaner, stör och tjafsar, lämnar skräp efter sig mm.
    ja, det är klart..ni svenskar är ju så ensamma så klart det känns konstigt när det kommer folk som faktiskt håller ihop o ser efter varann
  • Mieria

Marina Elena skrev 2009-06-03 01:29:33 följande:

vilken lag bröt de du träffat mot?
    En hel drös. Olaga hot, misshandel, och ärekränkning är inte lagligt tror jag. De bröt även mot smittskyddslagen medan de ändå var i farten. Jobbigt läge.
  • Marina Elena
    Mieria skrev 2009-06-03 01:31:09 följande:
    Marina Elena skrev 2009-06-03 01:29:33 följande:
    En hel drös. Olaga hot, misshandel, och ärekränkning är inte lagligt tror jag. De bröt även mot smittskyddslagen medan de ändå var i farten. Jobbigt läge.
    så de hotade o misshandlade folk på sjukhuset?
Svar på tråden ROMER