• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym (udda?)

när man kommer på partnern att peta i näsan.. det är lite förbjudet och dirty.

• Oliner
    Zimlis skrev 2009-06-04 08:47:27 följande:
    "inmosad" *fnissar* Men visst är det najs Jag har upptäckt det där speciella med speglar
    Speglar???

Tell me more!!!
  • Anonym (hot!)

Var det nån som ville ha länk till Colin Farrells sextape? Här är den:
    www.bangbull.com/details/

Jävla mycket snack och lite action var det... Fast hans accent är så jävla sexig så det gick att kolla på den iaf.

• Zimlis
    Oliner skrev 2009-06-04 10:57:23 följande:
    Speglar??? Tell me more!!!
    Åhh men det är inte så avancerat, man lägger en spegel under sej om man står på alla fyra så man kan titta på... Obs en avlång spegel så man ska _inte_ stå på spegeln

Eller en spegel bakom sej (tjejen) när man står upp så man kan titta och se allt - så jävla upphetsande - ju större spegel desto bättre
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • OMNIA

Men snälla du, fan vad sexigt!

Zimlis skrev 2009-06-04 11:55:50 följande:
    Åhh men det är inte så avancerat, man lägger en spegel under sej om man står på alla fyra så man kan titta på... Obs en avlång spegel så man ska _inte_ stå på spegeln Eller en spegel bakom sej (tjejen) när man står upp så man kan titta och se allt - så jävla upphetsande - ju större spegel desto bättre
  • Zimlis
    OMNIA skrev 2009-06-04 11:59:03 följande:
    Men snälla du, fan vad sexigt!
    Ja det är riktigt nice {#lang_emotions_laughing}
  • Oliner
    Zimlis skrev 2009-06-04 11:55:50 följande:
    Åhh men det är inte så avancerat, man lägger en spegel under sej om man står på alla fyra så man kan titta på... Obs en avlång spegel så man ska _inte_ stå på spegeln Eller en spegel bakom sej (tjejen) när man står upp så man kan titta och se allt - så jävla upphetsande - ju större spegel desto bättre
    Det var inte fy skam, har en spegel i hallen som är perfekt för det ändamålet (tihi "ända" och "målet", målet är att se ändan =P jaja min humor är fruktansvärt låg och dåligt ),
    Då får man lite mer användning för hallspegeln också

Tack för tipset!!!
  • Zimlis
    Oliner skrev 2009-06-04 12:13:53 följande:
    Det var inte fy skam, har en spegel i hallen som är perfekt för det ändamålet (tihi "ända" och "målet", målet är att se ändan =P jaja min humor är fruktansvärt låg och dåligt ), Då får man lite mer användning för hallspegeln också Tack för tipset!!!
    *skrattar högt* Den låga humorn passar min låga (dåliga) humor
  • Oliner
    Zimlis skrev 2009-06-04 12:23:10 följande:
    *skrattar högt* Den låga humorn passar min låga (dåliga) humor
    Ahh läste igenom vad jag skrev och satt och fnittrade som en fjortis tjej för mig själv här och tyckte det var hur roligt som helst
  • Zimlis
    Oliner skrev 2009-06-04 12:25:13 följande:
    Ahh läste igenom vad jag skrev och satt och fnittrade som en fjortis tjej för mig själv här och tyckte det var hur roligt som helst
    Det blir så ibland och folk kan då titta underligt på en om man inte är själv vill säga
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?