• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym

när han retas med sitt ollon i röven medans han smeker min klitta *ahh*

• Anonym (Vild)

Att få en klatch på rumpan eller bli dragen i håret, då går jag igång på riktigt.

• Anonym

När jag ropar "Bengt kom och ta mig" d´å blir jag våt lixom...kan inte förklara men det sprutar sagge ur öronen på mig. Konstigt men sant!!!!

• Oliner

har tänt på detta på sistone väldigt hårt:

Att slicka min flickvän när hon står på alla 4, känns härligt att trycka in tungan i hennes våta fitta, plus att man har nära till en rumpa att leka med.

Och att hon sitter på mitt ansikte så jag kommer riktigt långt in med tungan i henne, nästan så man får andningsproblem faktiskt men det är fan så najs att känna låren mot ens ansikte och hennes varma våta fitta mot ens ansikte och man söker sig så långt in man kan med tungan i henne.

Och hon har varit nära att få en fontän medans jag slickar henne så men har inte lyckats med det, det skulle fan bli kåtslag om vi lyckas med det =P

• Anonym
    Oliner skrev 2009-05-30 22:53:20 följande:
    har tänt på detta på sistone väldigt hårt:Att slicka min flickvän när hon står på alla 4, känns härligt att trycka in tungan i hennes våta fitta, plus att man har nära till en rumpa att leka med.Och att hon sitter på mitt ansikte så jag kommer riktigt långt in med tungan i henne, nästan så man får andningsproblem faktiskt men det är fan så najs att känna låren mot ens ansikte och hennes varma våta fitta mot ens ansikte och man söker sig så långt in man kan med tungan i henne.Och hon har varit nära att få en fontän medans jag slickar henne så men har inte lyckats med det, det skulle fan bli kåtslag om vi lyckas med det =P
    Åhh det låter underbart. Jag älskar att bli granskad och slickad när jag står på alla fyra. Ordentligt svankad, men det blir inte av så ofta. :( Blir oftast liggandes.
  • Oliner
    Anonym skrev 2009-05-31 23:29:31 följande:
    Åhh det låter underbart. Jag älskar att bli granskad och slickad när jag står på alla fyra. Ordentligt svankad, men det blir inte av så ofta. :( Blir oftast liggandes.
    Det är underbart,jämfört med att slicka vanligt så måste man här mosa in hela ansiktet i hela härligheten eller om hon sitter på ens ansikte så får man hela härligheten inmosad i sitt ansikte

Är supernajs
  • Zimlis
    Oliner skrev 2009-06-04 08:32:11 följande:
    Det är underbart,jämfört med att slicka vanligt så måste man här mosa in hela ansiktet i hela härligheten eller om hon sitter på ens ansikte så får man hela härligheten inmosad i sitt ansikte Är supernajs
    "inmosad" *fnissar* Men visst är det najs

Jag har upptäckt det där speciella med speglar
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Anonym

Jag blir kåt när han lätt "slår" - daskar mig över musen... eller när han slickar mig och jag håller fast han huvud med benen.

• OMNIA

Grymt sexigt att bli fasthållen mellan tjejens ben när man slickar!

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?