• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Oliner
    Zimlis skrev 2009-06-04 12:26:31 följande:
    Det blir så ibland och folk kan då titta underligt på en om man inte är själv vill säga
    Ahh mina barn har väl nångång frågat, vad skrattar du åt, och är det som i detta fall nåt med sex och göra så blir det: Öhumm...öhhhh..jag...öhh..hihi...tänkte på nåt roligt bara, såja hopp och lek eller fortsätt nu titta på filmen småbarn.

Och så vill man inte prata mer om det
  • Zimlis
    Oliner skrev 2009-06-04 12:30:49 följande:
    Ahh mina barn har väl nångång frågat, vad skrattar du åt, och är det som i detta fall nåt med sex och göra så blir det: Öhumm...öhhhh..jag...öhh..hihi...tänkte på nåt roligt bara, såja hopp och lek eller fortsätt nu titta på filmen småbarn. Och så vill man inte prata mer om det
    Hahahahahaha ja det kan ju bli lite väl svårförklarligt - så helt klart bättre att fly undan än att börja svamla obegripligheter
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Anonym (suuuugen!)

Men vad skulle jag här in o titta för, när jag redan var frustrerad o k*t, nu blir man ju helt vrålsugen!!! O ingen karl inom sikte...

• Kärleksknop

Okej, min älskare har börjat med en grej som får mig att grina av kåthet.

Han nyper tag i min bröstvårta, ganska hårt. Sedan tittar han intresserat och avvaktande på mig medan han ökar trycket så det gör riktigt ont. Ju mer jag vrider mig och gnyr, desto mer kniper han, och sedan kysser han mig djupt och intensivt.
    Det går direkt ner i trosorna, det säger jag bara

• Villvaraug

Fortfarande bara en fantasi då. men när jag fantiserar så pulserarmitt innre o rinner till...

smisk innan sex.. lägger mig över sitt knä alt att jag får stå framåt lutad över något o smiskar mig med handen eller en borste.. samtidigt som jag får ha en plugg i häcken som han ruckar på emellanåt.
    Efteråt blir jag "tvugen" att stå på knä o suga av honom... fortsättning...fortsättning tar mig hårt tills jag ber om " snälla inte mer".... då tar han mig hårt i rumpan tills han är nöjd o sprutar i mig... säger sen åt mig att gå o ta en ducsh så jag blir fräsh igen.....

Knasig fantasi...?? kanske...kanske inte?! upp till er o avgöra.

Skit! nu e jag blöt igen....

• Villvaraug
    Oliner skrev 2009-06-04 12:13:53 följande:
    Det var inte fy skam, har en spegel i hallen som är perfekt för det ändamålet (tihi "ända" och "målet", målet är att se ändan =P jaja min humor är fruktansvärt låg och dåligt ), Då får man lite mer användning för hallspegeln också Tack för tipset!!!
    Man får inte roligare än man gr sig...
  • Anonym (kille)

Att en kvinna frågar mig privata personliga saker t ex "hur ofta runkar du"

• Anonym

Anonym (kille) skrev 2009-06-13 08:17:44 följande:

Att en kvinna frågar mig privata personliga saker t ex "hur ofta runkar du"
    Hur ofta runkar du lille vän?
  • Anonym (Mia)

Jag tänder extreeemt på min sambo. Han har allt som gör mig kåt. En bred muskulös stark rygg,stora manliga händer,ådriga underarmar,bred nacke,och så luktar han ljuvligt gott. Och så har han en fin rumpa!

Näe vi har sex så fantiserar jag om att han knullar mig uppe på höloftet på sina föräldrars bondgård.

Och att han är sådär härligt svettig som han brukar vara när vi är där och han just kommer in efter att ha tagit hand om alla djuren och gett dom mat och huggt ved och slagit gräs med lien. Allt detta gör han irl och det är såå sexigt med en stark,bred,snygg bonddräng! Grrrr!

• Anonym (kille)
    Anonym skrev 2009-06-13 08:18:51 följande:
    Anonym (kille) skrev 2009-06-13 08:17:44 följande: Hur ofta runkar du lille vän?
    5-7 gånger i veckan
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?