• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • pgson

Mc killar. Något med doften av varmt läder

Men sedan låterdet som en klassiker, pussar i nacken.mmmm

• Anonym (Hetro)

min sexfantasi är att i smyg få se två snygga tjejer ha intimt sex vill sedan vara med i akten

en annan är att gå på gynundersökning där en snyg muskulös man tar hand om mig hjälper mig att ta av mig gör sin undersökning men forts att tillfredställa mig sen ska vi ha ''hårt'' sex han får väldigt gärna vara hårdhänt och dominant :P

• Anonym (domineramig)

Dominans.. Hur han håller för min mun och säger "shh" samtidigt som han gör det såå skönt för mig att jag inte KAN vara tyst. Stryptag.. dra mig "lätt" i håret. Nu har han börjat prata om att skaffa ögonbindel, handbojor och piska.. och det pirrar i hela mig när han pratar om det..

• Anonym (slampan)

När min sambo knullar mig hårt bakifrån (gärna analt), drar mig i håret, ger mig smisk och kallar mig slampa, hora, luder.

Att klä mig horigt, bete mig horigt och sedan bli knullad i alla hål och sprutad i ansiktet som den billiga hora jag är.

• Anonym (morsan)

en karl som har reflex kläder,typ väg arbetare.solbränd.ådriga armar,snaggat hår el totalt kal.med en tatuerad arm/ar.snygg häck.manlig.mums.

• Anonym

tänder på min aldelses egna polis när han brutalt tar mig & fyller mig mumma

• Kramtomaten

Hm, spruta en tjej i ansiktet och/eller munnen å på brösten gör mig... GALEN!

• Anonym

Jag blir kåt av att stå helt naken inför en påklädd tjej.

• Anonym (otippat)
    Anonym skrev 2009-06-19 23:02:26 följande:
    Jag blir kåt av att stå helt naken inför en påklädd tjej.
    I mitt fall är det JAG som vill vara påklädd, hon ingenting. Bara syna varenda cm av hennes kropp. Inte se henne i ögonen en sekund
  • Anonym (vampyr)

Att bli biten hårt som i nacken, baksidan av armarna och kyssar och naffs på handlederna. Ja, jag är stenkåt på vampyrer och vampyr sex.

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?