Anonym (Tjej22) skrev 2009-06-20 15:47:54 följande:
Jag blir extra kåt när jag kollar på porrfilm. Helst trekanter med två tjejer o en kille, eller två tjejer som har oralsex. Helst 69an.Tänder på när min kille spankar min på rumpan. Det är hett. Eller när han drar mig lite i håret när han tar mig bakifrån. Lite sådär hårt, men inte så det gör ont. Det är en hårfin skillnad.Tänder grymt på tanken på en trekant med min sambo, jag och en till tjej. Jag vill ha tjejsex samtidigt som min sambo tittar på och runkar. Alternativt att han tar henne bakifrån o hon slickar mig. DET tänder jag på enormt! Undrar när jag tar mod till mig och genomför fantasin. Han höll på att komma i brallorna när jag föreslog det för honom... Min kille tänder extra mkt på:att jag tar på mig själv samtidigt som jag suger av honom, om jag har hans kuk i munnen samtidigt som jag kommer, att han får spruta mig på brösten, i ansiktet eller att jag tar det i munnen. Han blir helgalen om jag binder hans händer så han inte kan ta på mig eller sig själv, samtidigt som jag ger mig själv njutning... Då blir han galen! Jag är inte den pryda typen, så han har fått alla sina önskningar uppfyllda, såsom att få komma i min mun, något som inget X till honom innan gjort.Och han njuter till fullo, med en galet villig tjej i sängen!
Ja, det är något visst med att spruta en tjej i ansiktet, munnen eller på brösten...
Tror det iofs är en ganska vanlig "önskan" från oss killar, de tjejer jag varit med har heller inte haft något emot det, nån enstaka bara. Mums!
Men det är rätt nice när tjejen sitter på mitt ansikte oxå, att få henne att komma sittandes på ansiktet... Yummi!