• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym (Tjej22)

Jag blir extra kåt när jag kollar på porrfilm. Helst trekanter med två tjejer o en kille, eller två tjejer som har oralsex. Helst 69an.
    Tänder på när min kille spankar min på rumpan. Det är hett. Eller när han drar mig lite i håret när han tar mig bakifrån.
    Lite sådär hårt, men inte så det gör ont. Det är en hårfin skillnad.

Tänder grymt på tanken på en trekant med min sambo, jag och en till tjej. Jag vill ha tjejsex samtidigt som min sambo tittar på och runkar. Alternativt att han tar henne bakifrån o hon slickar mig. DET tänder jag på enormt!
    Undrar när jag tar mod till mig och genomför fantasin. Han höll på att komma i brallorna när jag föreslog det för honom...

Min kille tänder extra mkt på:
    att jag tar på mig själv samtidigt som jag suger av honom, om jag har hans kuk i munnen samtidigt som jag kommer, att han får spruta mig på brösten, i ansiktet eller att jag tar det i munnen. Han blir helgalen om jag binder hans händer så han inte kan ta på mig eller sig själv, samtidigt som jag ger mig själv njutning... Då blir han galen!

Jag är inte den pryda typen, så han har fått alla sina önskningar uppfyllda, såsom att få komma i min mun, något som inget X till honom innan gjort.
    Och han njuter till fullo, med en galet villig tjej i sängen!

• Anonym (Chaffis)

Älskar att bli avsugen och sen att tjejen tackar mig för min satts när hon svalt den ;)

• Anonym (tjej27)

jag gillar hårda tag, gärna fasthållen eller att han drar mig i håret med.

och att han retas med en till man inte står uuut.

• Anonym (Kontroll)

Självbehärskade välklädda, (helst i kostym av klassiskt snitt), svåråtkomliga män som verkar dominanta och grymma.
    När jag var yngre och såg "Shogun" gick jag igång ordentligt på de kontrollerade grymma samurajerna och fantiserade en hel del om det. Jag har också alltid gillat filmer med överlägsna engelska överklassmän som aldrig tappar kontrollen.
    Tanken på en kontrollerad man som beordrar mig ner på knä gör mig extra kåt.
    Jag var faktiskt med om det för några år sedan - en äldre engelsk man av börd som med samma behärskade tonfall gav mig obscena instruktioner utan att det övriga sällskapet märkte något. Jag var väl för hämmad för att förverkliga fantasin då men jävlar vad k*t jag blev.
    Jag är en mycket sjuk kvinna, jag vet .

• Anonym (tjej)

passionerat sex, gärna upptryckt mot en vägg o tagen lite hårt, passionerat o på ett ställe där ngn annan kanske kan se en....

• Kramtomaten

Anonym (Tjej22) skrev 2009-06-20 15:47:54 följande:

Jag blir extra kåt när jag kollar på porrfilm. Helst trekanter med två tjejer o en kille, eller två tjejer som har oralsex. Helst 69an.Tänder på när min kille spankar min på rumpan. Det är hett. Eller när han drar mig lite i håret när han tar mig bakifrån. Lite sådär hårt, men inte så det gör ont. Det är en hårfin skillnad.Tänder grymt på tanken på en trekant med min sambo, jag och en till tjej. Jag vill ha tjejsex samtidigt som min sambo tittar på och runkar. Alternativt att han tar henne bakifrån o hon slickar mig. DET tänder jag på enormt! Undrar när jag tar mod till mig och genomför fantasin. Han höll på att komma i brallorna när jag föreslog det för honom... Min kille tänder extra mkt på:att jag tar på mig själv samtidigt som jag suger av honom, om jag har hans kuk i munnen samtidigt som jag kommer, att han får spruta mig på brösten, i ansiktet eller att jag tar det i munnen. Han blir helgalen om jag binder hans händer så han inte kan ta på mig eller sig själv, samtidigt som jag ger mig själv njutning... Då blir han galen! Jag är inte den pryda typen, så han har fått alla sina önskningar uppfyllda, såsom att få komma i min mun, något som inget X till honom innan gjort.Och han njuter till fullo, med en galet villig tjej i sängen!
    Ja, det är något visst med att spruta en tjej i ansiktet, munnen eller på brösten...
    Tror det iofs är en ganska vanlig "önskan" från oss killar, de tjejer jag varit med har heller inte haft något emot det, nån enstaka bara. Mums!
    Men det är rätt nice när tjejen sitter på mitt ansikte oxå, att få henne att komma sittandes på ansiktet... Yummi!
  • Anonym (tjej)

sex med en riktit snygg kille som är mycket äldre än ja, typ 45 (jag är 17). stor vältränad, kostym och mycket parfym... ja de fantiserar ja om...

• Anonym (subbimama)

Nej då! Du är inte alls sjuk! Jag förstår precis vad du menar!!

Anonym (Kontroll) skrev 2009-06-20 21:56:48 följande:

Självbehärskade välklädda, (helst i kostym av klassiskt snitt), svåråtkomliga män som verkar dominanta och grymma. När jag var yngre och såg "Shogun" gick jag igång ordentligt på de kontrollerade grymma samurajerna och fantiserade en hel del om det. Jag har också alltid gillat filmer med överlägsna engelska överklassmän som aldrig tappar kontrollen. Tanken på en kontrollerad man som beordrar mig ner på knä gör mig extra kåt. Jag var faktiskt med om det för några år sedan - en äldre engelsk man av börd som med samma behärskade tonfall gav mig obscena instruktioner utan att det övriga sällskapet märkte något. Jag var väl för hämmad för att förverkliga fantasin då men jävlar vad k*t jag blev. Jag är en mycket sjuk kvinna, jag vet .
  • Anonym (Tjej)

När en kille (polis) kom hem till mig för ett par veckor sen och vi hade underbart sex, dock var han inte i tjänst men det gick finnemang ändå! :-P
    Hår på bröstet är också porrigt.

• Anonym (Tjej)

Bli dragen i håret när jag blir tagen bakifrån.
    När han retas med ollonet precis utanför öppningen. Då blir jag helt galen!!

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?