• Anonym

Jag hatar Facebook!!!

Gud vad jag hatar Facebook. Det måste vara djävulens påfund. Min sambo har just upptäckt hur "kul" FB är och det är ju "så roligt att se vad alla gamla vänner håller på med". Kiss my ass! säger jag.

Jag är inte det minsta svartsjuk trots att jag vet att ni kommer att skriva det 10 gånger om men jag fattar inte meningen med att leta reda på sina gamla flörtar och knull. Den senaste han har addat är en tjej han inte har pratat med på minst 15 år, han hade ett ons med henne på ett bröllop typ 1992 eller nåt. Vad är meningen att prata med henne? Hon är gift med samma man sen länge och har barn, dessutom bor vi 3 timmars flyg från varandra så jag är inte rädd att dom ska ha en affär men jag fattar inte meningen med att adda gamla "vänner" som man inte skulle prata med eller leta efter om det inte var för FB.

Jag undrar hur många förhållanden som går åt helvete pga FB? Snacka om att göra det lätt att vänstra.

• Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!
  • Anonym

Haha, ja du kan ju försöka intala dig att du INTE är svartsjuk.

• Anonym (nyfiken!)

Det är ju superkul att se var alla gamla hångel tagit vägen och vad de gör idag! Likaså tycker jag det är intressant att se vad gamla barndomskompisar och klassisar pysslar med.

• Quiet thoughts

Tycker det är roligt med fejjan jag.
    Träffar såna jag heller inte sett på 9 år eller mer...
    Både killar o tjejer. Man får vara sentimental och barnslig på fejjan.

Anonym (nyfiken!) skrev 2009-05-11 20:40:46 följande:
    Det är ju superkul att se var alla gamla hångel tagit vägen och vad de gör idag! Likaså tycker jag det är intressant att se vad gamla barndomskompisar och klassisar pysslar med.
  • Anonym

Men varför bryr man sig?? Jag fattar det inte. Om jag inte orkar leta reda på någon i folkbokföringen och ringa upp så varför leta efter dom på FB?

Anonym (nyfiken!) skrev 2009-05-11 20:40:46 följande:

• Anonym

EJ svartsjuk?
    Hm okej..det står svartsjuk skrivet i pannan nästan

FB är superbra sida!
    Alla har den, å man får lätt kontakt med vänner å bekanta.
    SUPERSKOJJ=)

• Panzarlarv

Säg till han hur du känner ..

• Anonym

Orka sitta o whina om facebook.

• A73H

FB är ju buskul! Skaffa dig ett konto vetja? Dina gamla hångel kanske också finns där... Fast jag förstår faktiskt hur du menar och lider lite med dig! En tröst kan ju vara att man med alla som man "hittar" eller som hittar en när man öppnar ett konto brukar man ha mycket kontakt med i början men sedan brukar det lägga sig och kvar har man dem på sin vänlista. Och där kan de ju få vara förstås. Men knivigt!

• BubbelBoom

Jag tycker facebook är skit tråkigt Kanske för att jag fortfarande är "ung" och alla "gamla" vänner är såna jag antingen umgås med eller vuxit ifrån (och då inte har något intresse av). Mkt roligare att lära känna nytt folk tycker jag

Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!