• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Maria84

Här ligger kusinerna tätt också De har en äldre som är född 01 och så är det Liam och en tjej födda 03, sen en sen -07 och så Lucas och en kille 08 och så kommer en liten till nu i juli. Sen har de en på sambons sida också som är född 01.
    Ni kan ju tänka er att det blir livat värre när vi ses på min sida Och så har syrran två extrabarn nu när hon bytt kille, och de är 4 och 2 år

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 21:21:13 följande:
    Här är kusinerna födda 06 07 08 och så kommer det en liten 09 i höst. Vem som ska fixa 10 är inte bestämt än Du var lite värre än mig
    den som fick först får väll börja om om inte den redan fått igen då är det nästa som står på tur
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

mina syskon är ju så pass mycket yngre än mig så här kommer det dröja innan det kommer kusiner...

Min bror som får nr2 är inte min riktiga bror utan han mamma å min pappa har vart gifta men vi kallar varandra syskon ändå...

• thelifesaviour

Bilen var verkligen kalas att åka, åh så fin och så mjuk! Linus sa att den var finfin att köra också. Kalas! Det blev spännande shopping, men hallonen jag fick med mig var goooda!

• Leos och Vincents mamma

Här har mina barn inga kusiner, ännu iaf. Min bror som är 4 år yngre, har inga planer på att skaffa barn på bra länge, han har dessutom ingen flickvän just nu.
    Lite kul ändå, för när jag var lika gammal som han så föddes Leo Men där ser man vad olika man kan vara.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

å ja hoppas verkligen inte det kommer några kusiner på ett tag...

bror 20år kan inte äns ta hand om sig själv, är ett problembarn osv..

Syster 18år (19 å dec) har iofs stadigt förhållande men går fortfarande gymnasiet ett år till...

syster 16år börjar gymnasiet i höst å är en riktig liten partprinsessa

Bror 15år (30maj) ja han har ju inte änns gått ur grundskolan å har heller aldrig haft en riktig flickvänn å e oskuld

så neee inga kusiner inom den närmsta tiden

• SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 21:36:12 följande:

Här har mina barn inga kusiner, ännu iaf. Min bror som är 4 år yngre, har inga planer på att skaffa barn på bra länge, han har dessutom ingen flickvän just nu. Lite kul ändå, för när jag var lika gammal som han så föddes Leo Men där ser man vad olika man kan vara.
    min bror är 2 år äldre än mig och fortfarande barnlös (och det lär han nog fortsätta vara ett bra tag...) Så nu ligger han snart 5 år och 2 barn efter
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 21:36:12 följande:
    Här har mina barn inga kusiner, ännu iaf. Min bror som är 4 år yngre, har inga planer på att skaffa barn på bra länge, han har dessutom ingen flickvän just nu. Lite kul ändå, för när jag var lika gammal som han så föddes Leo Men där ser man vad olika man kan vara.
    Vårt barn kommer ha en kusin, lilla Clara, Linus brorsdotter. Sen har vi ju Alexander också, som egentligen är min kusin, men som snarare kommer bli som en kusin till vår lilla.
  • Apipoulai

I min släkt kommer vårt barn kunna leka med jämngamla kusinbarn... och de är ju sysslingar med vårt barn.

Sen finns ev min yngsta kusin, hon är fem i sommar. Jag vet inte ens vad de är till vårt barn...för de är ju inte kusiner och inte sysslingar. (Min fars brors barn helt enkelt.)

? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-18 19:31:48 följande:
    Ja har fått Stina på huvet men det är ju inge bra för det heter ju katten... Får döpa om henne te Skrollan eller nåt...
    Ja, Stina är bästa namnet. Vår är en Stina om det är en flicka. En Stina Anna Maria. :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4