• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-05-18 19:25:40 följande:
    beror ju på hur mycket man svullar å Vad man svullar man får använda sunt förnuft..Ja köper tex hellre en påse frysta hallon eller en stor melon än en godispåse eller en chokladkaka...då känner man sig inte så där äcklig efteråt heller..
    Jo, men det jag menar är kladdkaka, chokladpudding o allt annat ni suktas med i tråden Frukt äter jag en massa oxå såklart.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-18 19:25:40 följande:
    beror ju på hur mycket man svullar å Vad man svullar man får använda sunt förnuft.. Ja köper tex hellre en påse frysta hallon eller en stor melon än en godispåse eller en chokladkaka... då känner man sig inte så där äcklig efteråt heller..
    precis, lite frysta bär o lite pannacotta är gott, eller chokladpudding med jordgubbar...
    lite kladdkaka med grädde..
    tror på att man kan sätta i sig det mesta i "normala" mängder utan större påverkan (säger den tjockaste av dom alla i tråden)...

Ähh livet är för kort återigen för att b ry sig om sånt som ingen kommer bry sig om när man ligger i graven iallafall..
  • Fru T

Ja har fått Stina på huvet men det är ju inge bra för det heter ju katten...

Får döpa om henne te Skrollan eller nåt...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-18 19:28:36 följande:
    Vi ska åka å provköra lite bilar nån da... Bla Scoda Octavia RS (den e faktist lite finer)
    ohh me like...
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:23:23 följande:
    Samma här, äter massa gott hela tiden, livet är för kost för att inte unna sig det som är gott o må bra..
    Ja, är ju iofs sant, men jag personligen gillar inte mig själv med massa extra kg, framför allt så gillar inte min rygg det som jag redan har problem med. O jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt så då får man passa sig lite.
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 19:30:28 följande:
    Jo, men det jag menar är kladdkaka, chokladpudding o allt annat ni suktas med i tråden Frukt äter jag en massa oxå såklart.
    ja det äter ja ju me men inte varje dag
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:31:28 följande:
    precis, lite frysta bär o lite pannacotta är gott, eller chokladpudding med jordgubbar...lite kladdkaka med grädde..tror på att man kan sätta i sig det mesta i "normala" mängder utan större påverkan (säger den tjockaste av dom alla i tråden)...Ähh livet är för kort återigen för att b ry sig om sånt som ingen kommer bry sig om när man ligger i graven iallafall..
    Ja eller bara lite glass me tex lätt mickrade hallon .-)
    Fru T skrev 2009-05-18 19:32:48 följande:
    ja det äter ja ju me men inte varje dag
    Sant iofs Fast jag fortsätter att hålla mig till lördagarna, bra förebild för barnen oxå
  • Fru T

måttliga mängder is the shit

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:32:04 följande:
    ohh me like...
    mm ja me den ser lite sportig ut å sånna saker ja gillar

blir ju ny bil i sommar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4