• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • LillaLilli

idag ska jag börja med en ny sak.

Göra något varje dag som jag aldrig har gjort innan.

det kan vara ganska skoj tror jag, tills jag inte kommer på fler saker att göra. men det kan vara vad som helst. kanske gå på en gata jag aldrig gått på förut eller äta nått jag aldrig har ätit. :D ska bli spännande. nu ska jag försöka att stå på händer mot väggen inne i lägenheten (för jag inte vill gå ute med kryckor) så det ska bli mitt nya idag!

• Fru T

jääädrar vilken samandragning ja fick precis {#lang_emotions_surprised} det bara (svår känsla att beskriva) men nästan stickande (?) i heeela magen...
    det va bara å aaaaandas

Hahaha by the way (ja det uttrycket har ja fått på skallen) så fick mannen mig att börja skratta helt hysteriskt för en stund sen innan han jick te jobbet å ja lyckades säga ajajaja få mig inte att skratta ja får så ont i bebisen då börja han me skratta...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

hmm kanske skulle putsa ett fönster eller två neee det orkar ja inte

• Fru T

kollar sjukhuset.... människan ligger helt lugnt å föder {#lang_emotions_undecided} "ja nu känner ja att det kommer en värk" vänta här nu" jo nu trycker ja"

• Maria84
    Fru T skrev 2009-05-18 19:51:21 följande:
    kollar sjukhuset.... människan ligger helt lugnt å föder  "ja nu känner ja att det kommer en värk" vänta här nu" jo nu trycker ja"
    Eller hur!? Vadå lugn! Märktes ju inget alls på henne, om man fick såna förlossningar
  • Maria84

Stolt enbarnsmamma - Tack! Förhoppningsvis får jag inte allt för ont efteråt.
    Härligt att ni trivs Får komma och kika hur ni bor nån dag

Familjetrollet - nix, kommer att vara vaken hela tiden. Operationen görs på Käkkliniken och tar lite över en timme, såvida inget krånglar så det hoppas jag verkligen inte att det gör.

• Fru T
    Maria84 skrev 2009-05-18 19:54:51 följande:
    Eller hur!? Vadå lugn! Märktes ju inget alls på henne, om man fick såna förlossningar
    haha ja det såg liksom nästan felkat ut

nee lite tråkigt faktist lite kan man ju passa på å leva ut
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-18 19:35:12 följande:
    måttliga mängder is the shit
    is DA shi heter det juh...
    Fru T skrev 2009-05-18 19:37:16 följande:
    mm ja me den ser lite sportig ut å sånna saker ja gillar blir ju ny bil i sommar
    har med haft mina ögon på nåt liknande, blir att kolla annan bil sen när jag börjar jobba igen o får igång ekonomin lite bättre..
    LillaLilli skrev 2009-05-18 19:38:31 följande:
    idag ska jag börja med en ny sak. Göra något varje dag som jag aldrig har gjort innan. det kan vara ganska skoj tror jag, tills jag inte kommer på fler saker att göra. men det kan vara vad som helst. kanske gå på en gata jag aldrig gått på förut eller äta nått jag aldrig har ätit. :D ska bli spännande. nu ska jag försöka att stå på händer mot väggen inne i lägenheten (för jag inte vill gå ute med kryckor) så det ska bli mitt nya idag!
    det är SKOJ, man ska testa massa nya saker...har du sett filmen yes man med jim carrey?? hur asbra som helst, man får sig verkligen en tankeställare ang livet..
    Fru T skrev 2009-05-18 19:44:12 följande:
    hmm kanske skulle putsa ett fönster eller två neee det orkar ja inte
    nääää, min duktiglista idag innehöll... plocka ur diskmaskinen, hänga tvätt, dammsuga o laga mat... så nu har jag verkligen gjort mitt för idag o jag är såååå nöjd..
    Fru T skrev 2009-05-18 19:51:21 följande:
    kollar sjukhuset.... människan ligger helt lugnt å föder  "ja nu känner ja att det kommer en värk" vänta här nu" jo nu trycker ja"
    mmm jag har fått ett nytt hatobjekt... vill med ha en sån förlossning, ska dock tillägga att hon fick EDA som fungerade på henne vilket den inte gjorde på mig...
    Lite skillnad mellan att krysta som i hennes fall (var det typ ,max 3 minuter) o en annan som låg i 6 timmar..
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 20:01:39 följande:
    is DA shi heter det juh...

har med haft mina ögon på nåt liknande, blir att kolla annan bil sen när jag börjar jobba igen o får igång ekonomin lite bättre..

det är SKOJ, man ska testa massa nya saker...har du sett filmen yes man med jim carrey?? hur asbra som helst, man får sig verkligen en tankeställare ang livet..

nääää, min duktiglista idag innehöll... plocka ur diskmaskinen, hänga tvätt, dammsuga o laga mat... så nu har jag verkligen gjort mitt för idag o jag är såååå nöjd..

mmm jag har fått ett nytt hatobjekt... vill med ha en sån förlossning, ska dock tillägga att hon fick EDA som fungerade på henne vilket den inte gjorde på mig...Lite skillnad mellan att krysta som i hennes fall (var det typ ,max 3 minuter) o en annan som låg i 6 timmar..
    Enorm skillnad! Jisses att ligga så länge och krysta, hoppas det går fortare för dig denna gång!
    På mig hjälpte EDA:n bäst nu med Lucas men inte fasen låg jag sådär som henne Så den måste ha varit jädrigt effektiv på henne.
  • Maria84
    Fru T skrev 2009-05-18 19:59:05 följande:
    haha ja det såg liksom nästan felkat ut nee lite tråkigt faktist lite kan man ju passa på å leva ut
    Ja eller hur, inte trodde man att hon skulle föda barn direkt. OCh inte ett endaste knyst från henne!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4