• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

fick bli lite frysta hallon iställe, e ju rätt mumma att käka dom som dom är liksom

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • saltflingan
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 19:03:37 följande:
    Haha, ja, lite onödigt känns det faktiskt. Vi har ju lite frukt hemma, det kan väl duga det. Men vi får se, jag börjar ändra mig igen. Haha.
    Haha, jag med! Herregud så velig man är!
    Tänkte att nej det är onödigt (vi har en mil enkel resa till affären) men å andra sidan har jag sålt min lägenhet så idag har jag fått in handpenningen på kontot. Så för en gång skull så är pengar inget problem. Ähh nu åker jag!
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-05-18 18:58:50 följande:
    Det gör ja när ja inte är preggo me! Ja har nästan svullat MINDRE nu än ja brukar göra ,-)
    Haha, ok Skulle jag aldrig kunna göra för då skulle jag gå upp massor i vikt Får snällt hålla mig till helgerna jag.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Samma här, äter massa gott hela tiden, livet är för kost för att inte unna sig det som är gott o må bra..

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:23:23 följande:
    Samma här, äter massa gott hela tiden, livet är för kost för att inte unna sig det som är gott o må bra..
    Amen på det!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 19:23:23 följande:
    Amen!!
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 19:22:42 följande:
    Haha, ok Skulle jag aldrig kunna göra för då skulle jag gå upp massor i vikt Får snällt hålla mig till helgerna jag.
    beror ju på hur mycket man svullar å Vad man svullar man får använda sunt förnuft..
    Ja köper tex hellre en påse frysta hallon eller en stor melon än en godispåse eller en chokladkaka...
    då känner man sig inte så där äcklig efteråt heller..
  • thelifesaviour

Nu har vi bestämt oss, klart det blir en tur till Willys, vi måste ju provköra svärisarnas nya bil. Panoramatak känns spännande. :D

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 19:26:27 följande:
    Nu har vi bestämt oss, klart det blir en tur till Willys, vi måste ju provköra svärisarnas nya bil. Panoramatak känns spännande. :D
    Det va ju en anledning nog
  • Fru T

Vi ska åka å provköra lite bilar nån da... Bla Scoda Octavia RS (den e faktist lite finer)

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4