Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Kazeer skrev 2009-07-03 11:16:22 följande:
    Jag har varit i Helsingborg på förmiddagen. Mats har under tiden tydligen varit aktiv i trädgården. En rönn är borta likosm bambubusken
    Här har vi bara hunnit till frukosten
  • modestyonly

Gomorron!
    Oförskämt pigg, med tanke på att jag varit på kryssning och sen ut på söder igårkväll
    Men vi var inte ute så sent igår kväll, kändes att man hade en kryssning i kroppen!!

• modestyonly
    Caffreys skrev 2009-07-05 20:06:50 följande:
    Nej och inte var ni ute sent i Göteborg heller. Ha ha.Jag hade ju giltig orsak att missa tåget, jag försov ju mig. Liksom kommer man i säng vid 6 samma dag man ska åka. HA HA
    Nej men i fredags var jag vaken sent, men du får fråga Mokiia och Anette om hur dags dom la sig
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-05 20:40:37 följande:
    Jag hoppas att det hjälper mig med! *håller tummarna för mig själv*
    Jag tror att Apoteket är ganska gammalmodiga och vill nog säkert ha nån sorts dokumentation, på att det har effekt innan dom säljer något! Sen är det väl så att det beror på vilken typ av illamående man har om det har effekt! Men som du mår är det värt att pröva iaf!!
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-05 21:38:08 följande:
    Hoppas att det är snabbt övergående *kram*Idag kikade grannen på Linn, hon berättade att hennes kids hade sandloppor när dom var små och de utslagen såg ut precis som Linns utslag...Många bud... Vattkoppor har jag dock skippat totalt eftersom det bara är röda pricar/utslag som försvinner efter fyra-fem dagar
    Ja man har gått igenom ett antal olika prickar på ungarna och oftast var det virus prickar!
    Men sandloppor, hur blir man av med dom isf??
  • modestyonly

Morrn!
    idag känner jag mig ungefär lika uppåt som vädret! Inte nog med att jag ska begrava min pappa i veckan, jag ska tjafsa med folk óckså, blir så lessen av sånt...

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-06 10:56:51 följande:
    Moddan: Hur är det med Oscar idag? Är febern borta?
    Han låg däckade med 39, 4 tills jag gav honom alvedon, då klev han upp och blev sig själv, dvs en Ninja turtle Sen fick jag honom i säng kl 1!! Då började han bli varm igen, men inatt har han sovit got, pipit lite i sömnen, men inte varit speciellt varm! Vi får se vad det blir när han vaknar!! Han sover ännu
    Hans storebror hade feber i början på veckan, men han mår dåligt igen, ont i huvudet och lite feber, strax under 38 igår, med alvedon i kroppen....
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-06 11:07:19 följande:
    Hoppas att de kryar på sig, båda två!
    Tack!
    Håller tummarna för att ditt armband hjälper
Svar på tråden Kärringmaffian del 13