Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Jaha, idag ringde dom och sa att mina köksluckor skulle komma, med en dags varsel, jag beställde dom i februari!!! Bara att sätta fart och göra rent runt luckorna nu då!! Plus en massa andra saker..

• modestyonly

Gomorron!
    Idag sov jag ända till halv 8! Jag har ganska hög stressnivå just nu, det är inte så kul, när man har semester! Men det är för lite tid för att tänka på mina egna behov och värmen gör mig galen! Jag trivs inte..

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-02 08:40:18 följande:
    Men sån här värme brukar ju inte hålla i sig så länge...det blir nog regn o svalt snart.
    Jag längtar
  • modestyonly

Måste bara berätta hur duktig Oscar är
    Vi har börjat "potträna" lite smått, med att han ska sitta en stund mellan, blöjbyten! Igår var vi ute och handlade några timmar, så jag tyckte han skulle lufta när vi kom hem, efter en stund har han kissat på potta, lite senare en gång till! Så från 17- 22 igår, skötte han kissandet och till och med bajsade två gånger på pottan, utan en enda "olycka"!!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-02 08:52:42 följande:
    Morrn morrn *gäsp*Jag hade nog gärna sovit en timme till, eller kanske t.o.m två timmar...
    Går inte i värmen och jag hittar inte fläkten, den är bakom en massa bråte i klädkammaren!! Försökte köpa en igår, men dom var slut..
  • modestyonly

Nu är köket redo för en hantverkare, men han ringde, försenad, men det hade jag räknat med, så jag sa att kom när du kommer

Har varit på massage, så nu känns livet lite bättre...

• modestyonly

Här blir mitt kök helt fantastiskt, med nya luckor! Vi körde med hämtpizza, eftersom köket är ockuperat!!

• modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-02 18:42:22 följande:
    Belle har lite feber Ena örat visar 37,3 och det andra 38,1. I vanliga fall ligger hon runt 36,8. Så inte konstig om hon varit hängig. Hoppas det är snabbt övergående.
    fabian har haft det nyss! Två dagar med hög feber och snuva, idag mådde han bra igen!! Kanske nåt "mög"
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-02 23:17:32 följande:
    Nej nej, dom har fel Idag fick vi veta att kattungen vi "tingat" som hon då trodde var en hane förmodligen är en hona Ylva hade haft en "expert" hemma hos sig som kikat på missarna... så det kan gå, vi som har gått o funderat på pojknamn...Vi satt och fånade oss och hittade på det ena namnet värre än det andra och till slut kläckte jag- SiW!!!Siw & Bosse - det låter väl käckt
    Vi har ju Claes och Doris här, våra fåglar
    jag gillar Siiiv och Bosse
  • modestyonly

Jag gillar vädret, vaknade av åska runt halv tio...nu regnar der bara
    Perfekt dag för en kryssning! Jag hoppas mokiia är piggare idag så hon kan följa med..

Svar på tråden Kärringmaffian del 13