Kärringmaffian del 13
Jaha, idag ringde dom och sa att mina köksluckor skulle komma, med en dags varsel, jag beställde dom i februari!!! Bara att sätta fart och göra rent runt luckorna nu då!! Plus en massa andra saker..
Jaha, idag ringde dom och sa att mina köksluckor skulle komma, med en dags varsel, jag beställde dom i februari!!! Bara att sätta fart och göra rent runt luckorna nu då!! Plus en massa andra saker..
Gomorron!
Idag sov jag ända till halv 8! Jag har ganska hög stressnivå just nu, det är inte så kul, när man har semester! Men det är för lite tid för att tänka på mina egna behov och värmen gör mig galen! Jag trivs inte..
Måste bara berätta hur duktig Oscar är
Vi har börjat "potträna" lite smått, med att han ska sitta en stund mellan, blöjbyten! Igår var vi ute och handlade några timmar, så jag tyckte han skulle lufta när vi kom hem, efter en stund har han kissat på potta, lite senare en gång till! Så från 17- 22 igår, skötte han kissandet och till och med bajsade två gånger på pottan, utan en enda "olycka"!!!
Nu är köket redo för en hantverkare, men han ringde, försenad, men det hade jag räknat med, så jag sa att kom när du kommer
Har varit på massage, så nu känns livet lite bättre...
Här blir mitt kök helt fantastiskt, med nya luckor! Vi körde med hämtpizza, eftersom köket är ockuperat!!
Jag gillar vädret, vaknade av åska runt halv tio...nu regnar der bara
Perfekt dag för en kryssning! Jag hoppas mokiia är piggare idag så hon kan följa med..