-
Me too!!Caffreys skrev 2009-06-25 10:49:29 följande:Tjingeling tjejer nu drar jag ner mot väst.
-
Gomorron!
Lite lätt sliten är man efter en festivalhelg!! Inte alkoholen som är boven den här gången, man drack bara öl och den stod mig upp i halsen till slut!! Solen däremot, fötterna har varit så svullna, efter värmen kombinerad med stå och gå i timmar!!
Vi fick också göra en liten roadtrip, då vi hoppade på fel spårvagn och missade vårat tåg!!! Billigt som fan, tur man är jävligt rik, eller inte
-
Usch! Jag har ingen energi alls idag!
Skulle skicka iväg paket idag, men jag fick inte iväg allt!! Irriterande, skulle skicka med DHL, man kan lämna in på våran Pressbyrå, men så har dom inga kartonger i rätt storlek, så nu kan jag inte skicka iväg..morr!! -
Tveksam komplimangS vali s skrev 2009-06-29 21:25:31 följande:Dom dagarna kommer att flyga fram o sen kan du njuta Linns tre prickar är fortfarande ilsket röda men har inte blivit vare sig fler eller "koppiga" så det är no insktsbett precis som jag trodde Heisan; Din dag låter blöt.....moddan: Morr eller dubbelmorr...Ikväll när jag jobbade var jag hem till en urkäck tant Jag pysslade om henne lite extra i värmen, baddade med kalla tvättlappar mm.När jag skulle gå sa hon- Det är så skänt med er äldre, ni vet vad ni ska göra...
-
Alltså det där med äldre, var ju rent av oförskämtmodestyonly skrev 2009-06-29 22:05:50 följande:Tveksam komplimang
Men resten var ju snällt..
-
han vet vad en kvinna vill haMRSVi skrev 2009-06-29 22:28:29 följande:Min man köpte choklad till mig, satte på Pussycat Dolls på tvn, o gick o la sig.
-
God morgon...
Här vaknade jag av en telefonförsäljare, morr, jag som just gått med i NIX registret, men var det inte nån här som skrev att dom är värre precis då man gått med, eftersom dom reserverar sig för, att det kan ta nån vecka innan det når full kraft...
Boppie: Som vi sa på msn, det kan om du har tur, betyda nya möjligheter!! -
Men glöm inte, att våra vänner, från Metaltown, blev chockade av att höra att vi hade grabbar med oss som klarade sig självaCaffreys skrev 2009-07-01 08:57:06 följande:Min gamla skruttomobil gick igenom besiktningen utan anmärkning. Old but still going strong som ägarinnan sin.
Så är bilen i lika bra skick som ägarinnan, är det nog inga problem
-
Me tooS vali s skrev 2009-07-01 09:18:14 följande:Vart ska du åka Erkänner att jag har missat det totalt
Så skönt med svalka ute, ska passa på att handla mat!! -
Nu har du din efterlängtade bebis dåHeisan skrev 2009-07-01 13:28:47 följande:Puh, är hemma en snabbis. Dumpar av de stora stora barnen..Jettas efterbörd tog tid på sig o Hälge AKA Fat Ladys Kazeer har problem med att fatta hur tuttar funkar-så han måste få lite käk på flaska...