Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

S vali s skrev 2009-07-06 11:29:07 följande:
    Vi har fått en ny familjemedlem, en rävunge som föddes igår. Han heter Robin Hodd och man måste vara begåvad med en portion fantasi för att kunna se honom Han har tidningspapper i ett hörn som han kan kissa på och en vattenskål framställd, dessutom älskar han att klättra på Linns axlar
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-06 13:16:58 följande:
    Dagis är ju sommarstängt och eftersom vi bara behövde dagis en dag den här veckan så tyckte jag att det kändes skönare att lösa det med syrran Linn ser fram emot att få busa med kusinerna, klappa hästarna och bli allmänt ompysslad Paul o jag funderar på att ta tillfället i akt och gå på bio... men i ärlighetens namn så skulle jag helst av allt bara sitta hemma i tv-soffan o njuta av lugnet
    Det är ju bra om du kan ha ett ställe för avlastning, nu när du har blivit av med en barnvakt
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-06 13:39:30 följande:
    Precis, nu får man lov att vidga sina vyer lite Linn hittade nyss ett foto på Anna- Å min allra käraste syster.... ååå vad du är vacker.... å min egen syster.....
    Hon har en dramatisk ådra!!
  • modestyonly

Oscar citerar mycket från filmer, nu är det Ninja turtles som gäller!!
    Häromdagen, när han gick och köpte pizza med Fabian och Anton, så stannade han plötsligt och sa; "Bröder vi måste enas".....snacka om att dom blev paffa

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-06 14:05:36 följande:
    Ninja Turtels Jag trodde dom var döda för länge sen Minns att Joakim kollade på dom när han var liten
    Det gjordes en ny film med dom för några år sen!!
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-06 14:22:30 följande:
    Än så länge så fullkomligt ÄLSKAR jag mina Seaband!  Det är ren  till 100%!
    Härligt att dom funkar!!
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-06 20:06:12 följande:
    Hu, jag har inte en sgjort hälften av vad jag skulle...När jag plockat undan så har Belle dragit fram på nästa ställe...Disken klar, sängen renbäddat iaf
    Jag har inte gjort nåt idag, jo lagat middag..
  • modestyonly

Jag blev lite orolig för Oscar ett tag här! Han vaknade ju sent eftersom han sov hela dagen igår och somnade sent! Jag tog av honom blöjan, runt 13, och han har inte kissat sen dess! Har satt honom på pottan ett par ggr, men inget kom! Nu äntligen kom det en rejäl skvätt i pottan..pustar ut!!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-06 20:23:06 följande:
    Här har vi halv storm.Vincent Katt ser lite risig ut, så han ska till veterinären i morgon.
    Hoppas det inte är nåt allvarligt!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13