Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Oscar ville fortsätta vara ute, han satt i vagnen, med fleecefodrat regnställ, sufletten uppfälld och regnskyddet helt nerdraget, jag hade inte lika skönt kan jag berätta, så vi gick raka vägen hem!!

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-14 20:11:42 följande:
    Mats ska sätta sig i bilen och åka och köpa riktig chokladsås UTAN banasmak
    Är du så lättretlig, att han gör vad som helst??
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-14 22:08:31 följande:
    Nähä, nu börjar det bli dags att dra sig mot sängen. Jobb i morgon. Planering av tema inför nästa termin. Det känns ju meningsfullt, när man inte ska vara där nästa termin...
    Hur går det med jobbsökandet??
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-14 22:50:03 följande:
    Fastnade framför en förutsägbar film på 5an - trots att den var rätt dålig kunde jag inte låta bli att kolla
    behövde du se slutet då??
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-14 23:29:26 följande:
    Näe, det bara blev så
    Du var tvungen att se om det blev som du trodde alltså

Nu ska jag lägga mig, en ny regnig städdag imorgon!!
  • modestyonly

Gomorron!!
    Nu är jag trött på alla sjuka människor, eller rättare sagt på att alla är sjuka! Jag behöver jobba, annars får jag inte en lön som jag kan leva på nästa månad!! Ska jobba imorgon, men vet inte ens om J kan ta Oscar och han hostar för mycket för dagis och behöver dessutom "inhaleras" regelbundet!!

Idag är det bara molnigt än så länge, har vattnet tagit slut däruppe??

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-15 07:42:23 följande:
    God morgon Blev precis väckt av jobbet - Hej, skulle inte du jobba idag?Jag är helt schemavill, trodde att jag jobbade kväll... *pinsamt*Linn är förkyld o inte dagsiredo o vi tyckte att det var kanon att jag jobbade kväll så jag slapp vabba - nu blev det vabb hursomhelst men som sagt pinsamt....
    Jag har varit så invaggad i säkerhet eftersom jag var långledig i helgen att jag inte ens tänkt på att jag ska jobba kl 7 imorgon bitti!!
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-15 10:00:41 följande:
    *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR*Dom har försökt sno min bil under helgen.
    Fy fan vad irriterande!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-15 08:40:55 följande:
    God morgon.Mina barn planterade bönor i en stor bytta, o nu har de börjat komma upp, de växer ett par cm varje natt!
    Oscar planterade paprikafrön på dagis, jag har inte haft ihjäl dom ännu, dom har till och med växt!!
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-15 10:14:42 följande:
    Jag skulle ha godlust att slå ett basebollträ i huvudet på den som gjort det.
    Sätt in en annons..
    "Du som försökte sno min bil, kom hit ska jag slå skallen av dig"
Svar på tråden Kärringmaffian del 13