Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Caffreys skrev 2009-06-15 10:24:06 följande:
    Misstänker att de som gjort det lever i bottenskiktet, pundare av nått slag.Funderar på att skaffa en dekal. " I support Hells Angels" . Fast då kanske jag får Bandidos på mig.
    Svårt val
  • modestyonly

Dags för sängen, börjar 7 imorgon, begynnande förkylning, snorar och är irriterad i halsen, inte kul eftersom jag hade tänkt hälsa på pappa imorgon kväll...

Men man får se hur det artar sig..natti natti..

• modestyonly

Hej på er!
    Igår strax före fyra dog min pappa med mamma, alla sina barn och nästan alla barnbarn omkring sig! Nu när det blev oundvikligt är jag glad och tacksam över att vi alla fick tid att samlas och följa pappa hans sista timmar!
    Jag kommer sakna honom oändligt, det blir tomt utan honom!
    Jag kommer tillbringa större delen av semestern med mamma, hon behöver mycket stöd nu, när hon blir ensam!!

• modestyonly

Hej, på er alla, hoppas ni haft en bra midsommar!!
    Här var det både hagel och regn och sol emellan, men vi hade en bra midsommar trots allt!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-20 19:52:57 följande:
    Hoppas du har haft en så bra midsommar som det bara har gått att ha, jag har tänkt på dig *kram*
    Tack! Ja man får försöka göra vanliga saker!
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-20 19:56:02 följande:
    Vardagen fortsätter ju, det blir bara en lite annorlunda vardag som man måste vänja sig vid
    Ja bara det att just nu släpar man runt på en kropp som inte fungerar, man vet inte vad man pysslar med, man vet inte vad saker heter och man är så oändligt trött hela tiden! Men det går väl över så småningom!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-20 20:08:26 följande:
    Det är fars dag här i morgon, o när vi var i stan var Anton o jag själva vid ett tillfälle, o han ville då köpa en kylskåpsmagnet till sin pappa, "Titta, det står öl på den, min pappa älskar öl" sa han, så jag betalade. När jag tog upp den ur handväskan efter att maken gått till jobbet, o när jag hade glasögonen på mig, såg jag att det stod "Beer, helping ugly people have sex since 1862" på den. Sacre bleu, vad jag skrattade, men jag vet inte om vi ger den till honom....
    Haha, tror du inte han uppskattar den
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-20 20:17:33 följande:
    Du har varit en jobbig vår/försommar för dig, klart att kroppen till slut protesterar Har du långt kvar till semestern
    Nej jag har permission i helgen, sen börjar min semester på måndag!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-20 20:25:43 följande:
    Hur länge är du ledig? Blir det nån Englandsresa?
    Inte planerat nån, men vem vet
Svar på tråden Kärringmaffian del 13