Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

stora storken skrev 2009-06-24 18:54:16 följande:

Känner igen det....usch sen ökar det precis innan Nix träder i kraft...
    Kanske ska passa på att registrera sig nu när man ska ha semester, då kan dom ringa bäst dom vill
  • modestyonly

Nu har vi bestämt oss för att få Oscar blöjfri! Han har envist vägrat att vara utan blöja, hittills! Nu tog jag tag i saken och sa att han skulle sitta på toa eller pottan, en liten stund varje gång vi byter blöja! Nu kom resultatet i pottan..

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-24 19:31:03 följande:
    Duktig Oscar!Vi har tänkt att börja pottträna Gustav nu i sommar ... men han verkar inte intresserad. En morgon för någon vecka sedan var hans nattblöja torr. Ett ypperligt tillfälle, tyckte jag, att sätta honom på pottan. Men det ville han ICKE!
    Jag har medvetet tagit det lugnt, har haft sängvätare!!
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-24 20:05:31 följande:
    Det finns ju ingen anledning att stressa. Jag försöker få honom intresserad lite då och då men lägger ner när han inte vill. Han får gå utan blöja i trädgården nu när det börjar bli varmare. Men vad förväntas jag göra om han kissar?
    Inte göra så mycket annat än att säga, oj, vad var det som kom där? sen berätta att man kan göra likadant på pottan eller toan! Berätta att man kan "vattna" buskarna, då går han ju automatiskt undan, så som vuxna när dom kissar ute!
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-24 20:32:09 följande:
    *håller tummarna*
    Tröja från Bondelid, värdelös kvalitet, som min svägerska envisas med att köpa, som Oscar får ärva, gick för 115 kr
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-24 20:57:41 följande:
    Jag har aldrig hört talas om Bondelid. Jag är nog inte så het och inne
    Du har inte missat nåt..
  • modestyonly

Drygt 1100 blev resultatet på Tradera
    Nu ska jag ta datafritt och lägga Oscar, tittar i kors efter alla vinnarmejl m.m!!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13