Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Inte planerat nån, men vem vet
    Ja och fyra veckor är jag ledig..
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-20 20:39:04 följande:
     Det var precis vad jag sa- Gå till pappa han kan allt Han lyckades dock slingra sig och frångå ämnet
    Du borde var så där pedagogisk som dom var på 70-talet
  • modestyonly

Nu är det semester i fyra veckor, ska bli skönt, tror jag!!
    Stannar hos mamma till på tisdag kväll, vi ska på begravningsbyrän då! Sen måste jag hem och ta hand om alla auktioner jag sålt och packa, inför Metaltown!!

• modestyonly

jag brukar klippa Oscar, men nu är jag trött på att klippa ungar, så det blir nog frisören nästa gång!!

• modestyonly

Gokväll..nu är jag hemma ett par dagar, har en massa auktioner jag ska ta itu med och sen ska jag packa inför resan till Göteborg...hälsa Joakim, att han mammas kompis håller ett öga på honom, Svalis

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-23 22:37:51 följande:
    Jag ska hälsa honom det...... eller, vid närmare eftertanke ska jag be honom hålla ett öga på dig
    Blir en ordentlig festival, jag har ju sonen och hans kompis med mig
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-23 23:12:04 följande:
    *pust*Känner mig genast lugnare
    Skönt för dig
    Nu dags för lite sömn, i min EGEN säng, ska bli underbart, en vecka sen jag sov i den sist!!
  • modestyonly

Försöker organisera mig, med blandat resultat! Har fått iväg 6 vinnarmejl och tvättar, sen ska jag packa lite!! Ja först måste jag packa upp förstås..

• modestyonly
    Heisan skrev 2009-06-24 12:10:53 följande:
    Mokiia, Kibban-skall ni till parken zoo, säg till.. Inte alltför långt för mig att åka... Vill hänga på.....
    Mokiia och jag har pratat om att hyra stuga, tisdag till torsdag nästa vecka! Superkul om flera kan komma
Svar på tråden Kärringmaffian del 13