• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

God morgon!
    Strålande sol ute

Mokiia 2006 skrev 2009-06-24 08:00:55 följande:
    Vi ska åka till parken Zoo innan semestern är slut..säg till om du vill ha sällis-
    Vi hade med tänkt göra Parken Zoo på semestern. Men inte förräns runt vecka 29 eller senare. Hur länge har du semester?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys

God morgon!

Fick meddelande imorse från min kompis som skulle med mig till Metaltown. Hon har fått åka in till KS operationsärret har börjat vara. Hon var djupt olycklig. Har varit förbi henne och hämtat biljetterna och en påse kläder som jag fått av henne. Ska möta upp en Alex från Lund i Gbg som ska köpa hennes biljett.

Nåväl Moddan och Anette är ju där så jag får väl hänga på dom (hoppas jag).

Nu kaffe sen tvättstuga. Tänkte vara ute i det fina vädret men hela lägenheten blev upp o ner igår när dom var här och drog kablar. Fattar inte att dom inte la uttagen precis vid dörren i varje rum på det sättet hade dom inte behövt dra en massa kablar utmed väggar, tak och golv.

• modestyonly

Försöker organisera mig, med blandat resultat! Har fått iväg 6 vinnarmejl och tvättar, sen ska jag packa lite!! Ja först måste jag packa upp förstås..

• MRSVi

Jag såg just Nelo Katt äta en fågel i trädgården, urrk. Nu ligger där bara två små fågelben o lite fjädrar, o hon har försvunnit, hoppas hon inte gått för att hämta en till.

• Heisan

Mokiia, Kibban-skall ni till parken zoo, säg till.. Inte alltför långt för mig att åka... Vill hänga på.....

• Kazeer

Huuu, vad hemskt det var att vinka hej då till Gustav {#lang_emotions_cry}. Han var så glad och lycklig eftersom han skulle få åka bil men jag hade lätt att hålla mig för skratt. Det är inte så mycket att jag ska vara ifrån Gustav i ett par dagar utan det är mest oron för att något ska hända och att jag inte får se honom igen .

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly
    Heisan skrev 2009-06-24 12:10:53 följande:
    Mokiia, Kibban-skall ni till parken zoo, säg till.. Inte alltför långt för mig att åka... Vill hänga på.....
    Mokiia och jag har pratat om att hyra stuga, tisdag till torsdag nästa vecka! Superkul om flera kan komma
  • Heisan
    Kazeer skrev 2009-06-24 12:51:18 följande:
    Huuu, vad hemskt det var att vinka hej då till Gustav . Han var så glad och lycklig eftersom han skulle få åka bil men jag hade lätt att hålla mig för skratt. Det är inte så mycket att jag ska vara ifrån Gustav i ett par dagar utan det är mest oron för att något ska hända och att jag inte får se honom igen .
    Känner igen den känslan.. Den försvinner aldrig så det är bara att inse att man är förälder..
  • Heisan
    modestyonly skrev 2009-06-24 12:58:46 följande:
    Mokiia och jag har pratat om att hyra stuga, tisdag till torsdag nästa vecka! Superkul om flera kan komma
    Vi får se om det finns resurser-är lite knepigt med det denna månad...

Strax ska jag o sonen till Örebro-han ska träffa sitt målsägarbiträde, det ska ju bli rättegång mot hans lärare...
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-24 12:51:18 följande:
    Huuu, vad hemskt det var att vinka hej då till Gustav . Han var så glad och lycklig eftersom han skulle få åka bil men jag hade lätt att hålla mig för skratt. Det är inte så mycket att jag ska vara ifrån Gustav i ett par dagar utan det är mest oron för att något ska hända och att jag inte får se honom igen .
    Jag tycker att den näst största känslan föräldraskapet fört med sig är renodlad skräck.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13