Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Tänk vad smidigt saker o ting går när man tar sig tid att läsa instruktionerna noggrannt
För ett tag sen sydde jag en klänning till Linn, hade vissa problem med en del moment och blev inte riktigt nöjd. Nu har jag testat samma mönster en gång till, den här gången följde jag instruktionerna minutiöst och *tada* resultatet ser ut att bli perfekt
Dom krångliga momenten blev helt plötsligt superenkla - konstigt
![]()
Jag har umgåtts med min man, hjälpte honom att göra om deras schema på jobbet... jag var så smart o duktig att han blev alldeles utmattad o gick o la sig. Nästa vecka jobbar han bara dagar, sju kvällar tillsammans... sacre bleu. Jag har sagt att han måste gå ut o dricka öl åtminstone en kväll.
Här fick mina väldigt envisa o jobbiga sommarlovsbarn mig att bryta ihop i tårar.. De bara kräver o kräver, men när jag ber dem hjälpa mig så ska det sinkas o smitas o gnällas o ha sig...
Sandra var supersur igår för att hon inte fick någon glass-jag förklarade att det är för att jag skickar henne på ett ridläger, vilket jag inte har råd med, men i slutändan så är man en snål idiot..