• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Morrn morrn

Snart dags att bege sig till jobbet och sen är det full rulle resten av dagen

Efter jobb/dagis åker Linn o jag in till Sthlm. Paul ska spela boule i Humleparken, "förr" tävlingsspelade han men numera blir det bara lite då och då.
    Klubben har sina torsdagskvällar dvsd då dom träffas i Humlegården, spelar ngr matcher och sen går dom och äter på en närliggande Chinakrog  - mycke trevligt
    Linn o jag tänkte väl mest titta på lite, leka i lekåparken där i Humlegården och sen givetvis få en god middag

Ha en bra dag

Den late får brått när det blir kväll
  • Kazeer

God morgon!

Jag har nog sovit ganska gott i natt ... men vaknade som vanligt runt fyratiden och sedan dess har jag slumrat till och från. Jag har ätit lite frukost och nu ska jag ta itu med lite mer städning.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-06-24 22:12:00 följande:
    Nej nu ska jag kolla tv en stund. Har packat Amelies grejer, mina slänger jag ner imorgon. Vad nu det ska va. Men jag brukar lösa packning på typ 30 min. utan att ha plockat fram
    Ha det så kul!

Jag kommer ihåg första gången jag skulle åka iväg med Gustav. Han var väl drygt två månader och jag skulle ner till Skåne och hälsa på mina föräldrar. Jag började skriva listor - långa listor - ett par dagar innan och själva packningen tog evigheter. Numera tar jag det mer med ro
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

God morgon eller nåt
    Här är Belle på ginigt humör. Det går inte som hon vill.
    Ja ja bara 2 arbetsdagar kvar! Äntligen börjar semestern närma sig.
    Nu ska jag börja sätta fart så vi inte blir sena.

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

God morgon.

Min man ska i väg o jobba hemma hos nån dam i dag, Alice har förskola, Anton skola, förstås, o jag tänkte göra nytta i trädgården.

• Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-25 08:22:30 följande:
    God morgon.Min man ska i väg o jobba hemma hos nån dam i dag, Alice har förskola, Anton skola, förstås, o jag tänkte göra nytta i trädgården.
    Jag läste att du skulle flytta in i trädgården
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-25 08:26:19 följande:
    Jag läste att du skulle flytta in i trädgården
    Det vore nog att ta i lite.
  • Kibell

Då var vi klara, nästan. Bara borsta tänderna. Hann t o m gå en snabbis med snabeldjuret. Blir ju så dammigt varje dag.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys

Nu ska jag in i duschen. Har lämnat amelie, varit förbi mamma med amelies kläder + bilbarnstol. Jag planerar att åka med ett tåg som går 2 tiim. tidigare.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13