Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Morrn morrn
Snart dags att bege sig till jobbet och sen är det full rulle resten av dagen
Efter jobb/dagis åker Linn o jag in till Sthlm. Paul ska spela boule i Humleparken, "förr" tävlingsspelade han men numera blir det bara lite då och då.
Klubben har sina torsdagskvällar dvsd då dom träffas i Humlegården, spelar ngr matcher och sen går dom och äter på en närliggande Chinakrog - mycke trevligt
Linn o jag tänkte väl mest titta på lite, leka i lekåparken där i Humlegården och sen givetvis få en god middag
Ha en bra dag ![]()
God morgon!
Jag har nog sovit ganska gott i natt ... men vaknade som vanligt runt fyratiden och sedan dess har jag slumrat till och från. Jag har ätit lite frukost och nu ska jag ta itu med lite mer städning.
God morgon eller nåt
Här är Belle på ginigt humör. Det går inte som hon vill.
Ja ja bara 2 arbetsdagar kvar! Äntligen börjar semestern närma sig.
Nu ska jag börja sätta fart så vi inte blir sena.
God morgon.
Min man ska i väg o jobba hemma hos nån dam i dag, Alice har förskola, Anton skola, förstås, o jag tänkte göra nytta i trädgården.
Då var vi klara, nästan. Bara borsta tänderna. Hann t o m gå en snabbis med snabeldjuret. Blir ju så dammigt varje dag.
Nu ska jag in i duschen. Har lämnat amelie, varit förbi mamma med amelies kläder + bilbarnstol. Jag planerar att åka med ett tåg som går 2 tiim. tidigare.
Tjingeling tjejer nu drar jag ner mot väst.