• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

God kväll!

Mats har varit i Kristianstad idag (sommarkurs) och när han kom hem, körde vi till Barsebäck strand. Jag satt på stranden och läste medan Mats och Gustav roade sig i havet. Det var tydligen kallt i vattnet. Men Gustav hade roligt i strandkanten. Det är tydligen högst jättekul att kasta näve efter näve med våt sand i vattnet

Nu ska vi snart äta middag! Det blir rester från gårdagens grillning.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-26 14:22:44 följande:
    Jag hittade just mitt foto i lokaltidningen!De har en sån "veckans bild" grej, man mailar in en bild, o den bästa varje vecka kommer in i tidningen o får 30 gratis foton från en fotobutik... jag hade mailat en bild på Alice, men inte hört nåt, så jag blev lite förvånad när jag såg den.
    Grattis
    Kul att få bilden med i tidningen

Vi har haft en helt underbar dag {#lang_emotions_sunny}
    Kanonfint väder, trevligt sällskap, god mat - ja kan man begära mer

Linn skötte sig hur bra som helst och tyckte att det var jättekul. speciellt när det var mycke vind och båten lutade, då stod hon o hängde över relingen och gapskrattade medans mamma höll ett stadigt tag i handtaget på hennes flytväst

Vi har precis avklarat middagen, det blev av den enklare sorten med valnötsbröd, tapas dle mare, italiensk skinka, grönsaker, oliver o marinerade vitlöksklyftor *mums*

I morrn ska vi in till Norrtälje på fm, vi ska köpa lite "bra att ha till kattungen" som förmodligen levereras nästa helg
    sen ska vi hem till Linns "favvofröken" på dagis, hon gick o blev sjukskriven förra veckan
    Dumt tycker jag eftersom vi fixat en liten sommarpresent så jag ringde henne o kollade hur hon mådde och om det var ok att vi bara svängde förbi o lämnade presenten hos henne.
    Men självklart ska ni titta förbi och självklart ska ni fika när ni ändå är här tyckte hon
  • MRSVi

Svalis: Tack för grattiset!
    Det låter verkligen som om ni haft en fantastisk dag.

Vi har varit på en Country Fair, med en massa roliga försäljningsstånd, nöjesfält, ångmaskiner, flygplan, bilar, åsneritter o en massa annat som jag inte minns eller inte orkar nämna. Barnen red åsna, o höjdpunkten var förstås när Alices åsna stannade för att kissa.

• MRSVi

Jag har just lärt Anton hur man skjuter gummisnodd, undrar om jag kommer att ångra det...?

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-27 20:37:10 följande:
    Jag har just lärt Anton hur man skjuter gummisnodd, undrar om jag kommer att ångra det...?
    Förmodligen kommer du att ångra det, om inte annat så när du helt oväntat får en snärtig gummisnodd på kinden eller nåt
    Ni ser ochså ut att ha haft en trevlig dag
  • stora storken

God kväll...här kommer en hälsning i från Sandviken....vi badar och badar....varit på marknad idag en stund sen är det bad för resten.....{#lang_emotions_sunny}

Wille somnade precis som en stock....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Mrs V: Grattis till bilden - kul!

Svalis: Härligt ni haft det - nu blir det båt ist för häst...

Kibell: M Jackson må vara speciell men han var bra - jag såg honom live för x- antal år sen i Gtb och det är den bästa konsert jag varit på....

vi har landat på Årsunda strandbads camping - härlig med lååååååååååång sandstrand och låååååååååååååång grunt...just nu spelar trubadur vid restaurangen och om jag säger lite milt så låter det S K I T....dåligt....{#lang_emotions_throwup}

• MRSVi
    stora storken skrev 2009-06-27 21:32:30 följande:
    Mrs V: Grattis till bilden - kul! Svalis: Härligt ni haft det - nu blir det båt ist för häst... Kibell: M Jackson må vara speciell men han var bra - jag såg honom live för x- antal år sen i Gtb och det är den bästa konsert jag varit på.... vi har landat på Årsunda strandbads camping - härlig med lååååååååååång sandstrand och låååååååååååååång grunt...just nu spelar trubadur vid restaurangen och om jag säger lite milt så låter det S K I T....dåligt....
    Det låter härligt, bortsett från trubaduren, men han tystnar väl så småningom!
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-27 21:32:30 följande:
    Mrs V: Grattis till bilden - kul! Svalis: Härligt ni haft det - nu blir det båt ist för häst... Kibell: M Jackson må vara speciell men han var bra - jag såg honom live för x- antal år sen i Gtb och det är den bästa konsert jag varit på.... vi har landat på Årsunda strandbads camping - härlig med lååååååååååång sandstrand och låååååååååååååång grunt...just nu spelar trubadur vid restaurangen och om jag säger lite milt så låter det S K I T....dåligt....
    Skitmusik är inge vidare
    Men å andra sidan verkar ni ha´t rätt jmysigt ändå

Paul är nog betydligt villigare att skaffa båt än han är att skaffa häst
  • stora storken

Nu ska jag ta och logga ur....ha det gott!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13