Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God kväll!
Mats har varit i Kristianstad idag (sommarkurs) och när han kom hem, körde vi till Barsebäck strand. Jag satt på stranden och läste medan Mats och Gustav roade sig i havet. Det var tydligen kallt i vattnet. Men Gustav hade roligt i strandkanten. Det är tydligen högst jättekul att kasta näve efter näve med våt sand i vattnet
Nu ska vi snart äta middag! Det blir rester från gårdagens grillning.

Svalis: Tack för grattiset!
Det låter verkligen som om ni haft en fantastisk dag.
Vi har varit på en Country Fair, med en massa roliga försäljningsstånd, nöjesfält, ångmaskiner, flygplan, bilar, åsneritter o en massa annat som jag inte minns eller inte orkar nämna. Barnen red åsna, o höjdpunkten var förstås när Alices åsna stannade för att kissa.
Jag har just lärt Anton hur man skjuter gummisnodd, undrar om jag kommer att ångra det...?
God kväll...här kommer en hälsning i från Sandviken....vi badar och badar....varit på marknad idag en stund sen är det bad för resten.....
Wille somnade precis som en stock.... ![]()
Mrs V: Grattis till bilden - kul!
Svalis: Härligt ni haft det - nu blir det båt ist för häst...
Kibell: M Jackson må vara speciell men han var bra - jag såg honom live för x- antal år sen i Gtb och det är den bästa konsert jag varit på....
vi har landat på Årsunda strandbads camping - härlig med lååååååååååång sandstrand och låååååååååååååång grunt...just nu spelar trubadur vid restaurangen och om jag säger lite milt så låter det S K I T....dåligt....
Nu ska jag ta och logga ur....ha det gott! ![]()