Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Har mellanlandat hemma, kände att jag var i stort behov av en dusch innan jag åker in till Sthlm
Dessutom ska vi in till sthlm även i morgon em så jag skippar "shoppandet" idag och åker direkt till Humlegården istället
Vädret är verkligen helt sagolikt underbart - sol sol sol 
Ibland blir jag trött på mig själv. Jag har mått illa dagligen i ett några veckors tid. Det har inte varit bra. Idag har jag inte mått illa alls. Det är inte heller bra.
![]()
Kollar in en snabbis, har tillbringat två timmar vid stranden efter dagis, haft möte med soc, tillsammans med Morgan o handlat på ÖB...
Nu bygger jag en hage till kaninerna, men tar en paus då det är dags att lägga Lynnen o rasta hundarna o åka o ta in Jetta-sedan ska den byggas klart... OM det går bra så känner jag att jag faktiskt fixar att sätta upp stängslet själv o plintarna jag köpte kan jag ha till att bygga ett soldäck..
God kvälll
VArmt varmt....vi har varit och badat i kväll vid vår lilla sjö...Wille låg i som en annan fisk...
Såg på text tv att ett liten flicka på 1 år dött i en bil av värmeslag i Danmark - pappan glömt lämna på dagis...lämnat bilen utanför vid jobbet....
Jag har just planterat en jättefin liten kruka med basilika, persilja, dill o timjan. Sen satte jag rosmarin o dragon i rabatten. Bara maken kunde göra rent staketet nu o måla det, så kan jag äntligen fixa rabatterna... får väl göra det själv! Det är bra att vara sent ute, planthaket nära oss börjar sin rea på onsdag, så då kan jag köpa en massa fina blomster.