• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

Jag hittade just mitt foto i lokaltidningen!
    De har en sån "veckans bild" grej, man mailar in en bild, o den bästa varje vecka kommer in i tidningen o får 30 gratis foton från en fotobutik... jag hade mailat en bild på Alice, men inte hört nåt, så jag blev lite förvånad när jag såg den.

• Kazeer

God eftermiddag!

I morse bestämd jag mig för att inte sätta på datorn så att jag skulle få något gjort - det funkade

Michael Jackson ... ja, vad ska jag säga... Jag har aldrig förstått hans storhet. Hans liv verkade mest vara tragiskt.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag har suttit och tittat på direktsändningen från Kristdemokraternas riksting (?) En professor av något slag har hållit ett otroligt roligt och fängslande och intressant anförande om världens utveckling. Jag fastnade direkt. Men nu är föredraget över och jag lämnar kristdemokraterna till sitt öde...

• Kibell

Hejsan!
    Äntligen är semestern här!!!

Michael Jackson är och förblir den störste för mig. Han är verkligen King of the Pop. Men vi alla har ju olika smak. Hans privatliv är och har varit rätt ointressant för mig. Bara han och dom som var med vet vad som hänt i hans liv. Nä hans musik och dans var det som är intressant för mig.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Mokiia 2006

Nu måste jag in i Michael Jackson debatten eller säga hur det har varit för mig. Michael var den största idolen jag någonsin haft. Det fanns inte en till som honom. Jag var komplett förälskad i honom när jag var ung. Ni vet en sån där hysteriker. I många år var han den one and only . Tragiskt nog så gick det upp för mig efter alla år av skriverier att nog måste det finnas något skumt över honom eftersom skriverierna aldrig ville tystna. När han sen skaffade barn och tvingade även dem leva ett onaturligt liv och bakom skynken, ja då försvann hans storhet för mig.

Han kom, han sågs, han dyrkades - Han blev sorglig, han blev patetisk, han gjorde bort sig.

• Kazeer

Familjen är samlad igen och vi har ätit middag. Inte kyckling, trots att det är fredag, utan grillad lax med potatissallad och vitlöksbröd. Det var mums!

• MRSVi

God morgon!

Vi väntar på att maken ska komma hem, han har jobbat i morse, sen ska vi eventuellt till ett "vingar, hjul o ånga jippo"...

• Kazeer

It's alive!

Gustav och jag har bakat en kladdkaka. Om en timme ska vi laga lunch. Sedan hoppas jag att han somnar!!!

• Heisan

Hej, jag har köpte nebeg tv för 250:- o nu är det rätt lungt här-Lynnen kan kolla på sina dvd:s o de andra sina disneykanaler...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13