• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

God kväll!
    En lång dag idag med
    Igår när vi kom ehm så gick vi ut och grillade nästan på en gång och kom hem strax innan 22.00.
    Idag var vi till stan i några ärenden. När vi kom hem åt vi sedan givk jagvi upp till grannen. Vi tog barnen och gick ner till badet och kom hem för en liten stund sen.
    Nu är det dusch och sedan myspys isoffan en liten stund.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-27 22:15:13 följande:
    God kväll!En lång dag idag med Igår när vi kom ehm så gick vi ut och grillade nästan på en gång och kom hem strax innan 22.00.Idag var vi till stan i några ärenden. När vi kom hem åt vi sedan givk jagvi upp till grannen. Vi tog barnen och gick ner till badet och kom hem för en liten stund sen.Nu är det dusch och sedan myspys isoffan en liten stund.
    Låter som en skön dag
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-27 23:04:45 följande:
    Låter som en skön dag
    Mycket

Cooling Linn
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Nu sover både man o det lilla barnet

Jag borde ochsåp sova, helt plötsligt inser jag att vår "lediga dag" i morgon är rätt fullspikad

• Kibell
    S vali s skrev 2009-06-27 23:09:54 följande:
    Nu sover både man o det lilla barnet Jag borde ochsåp sova, helt plötsligt inser jag att vår "lediga dag" i morgon är rätt fullspikad
    Vad händer imorgon?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-27 23:16:54 följande:
    Vad händer imorgon?
    Vi ska först till Norrtälje och köpa springcykel till Linn, "bra att ha saker" till kattungen samt handla mat, sen ska vi till Linns dagisfröken och slutligen ska vi hem till kompisar och dessemellan tänkte jag hinna åka en stund till stranden
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-27 23:24:48 följande:
    Vi ska först till Norrtälje och köpa springcykel till Linn, "bra att ha saker" till kattungen samt handla mat, sen ska vi till Linns dagisfröken och slutligen ska vi hem till kompisar och dessemellan tänkte jag hinna åka en stund till stranden
    Låter som det blir en trevlig dag
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-27 23:27:03 följande:
    Låter som det blir en trevlig dag
    Yepp, det kommer förhoppningsvis att bli trevligt
    Mysigast blir nog hos Linns "fröken" - hon är storfavorit både hos Paul,mig & Linn

Nu ikväll pysslade Linn och jag ihop varsitt kort till hennes tre fröknar
    Jag frågade Linn vad hon tyckte om dom, vad dom var bra på....

- Snäll, busig, knasig & bäst
    - Glad, snäll & duktig på att ta ner saker som är högt upp
    - Snäll, rolig och bra på att dra fram stolarna till lunchen

Det var Linns tre omdömen om sina fröknar som vi skrev ner på respektiva frökens kort 
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-27 23:37:14 följande:
    Yepp, det kommer förhoppningsvis att bli trevligt Mysigast blir nog hos Linns "fröken" - hon är storfavorit både hos Paul,mig & Linn Nu ikväll pysslade Linn och jag ihop varsitt kort till hennes tre fröknar Jag frågade Linn vad hon tyckte om dom, vad dom var bra på....- Snäll, busig, knasig & bäst- Glad, snäll & duktig på att ta ner saker som är högt upp- Snäll, rolig och bra på att dra fram stolarna till lunchenDet var Linns tre omdömen om sina fröknar som vi skrev ner på respektiva frökens kort 
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13