• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken
    MRSVi skrev 2009-06-25 20:37:01 följande:
    Hur fan kan man glömma sitt barn i bilen?
    Ja det kan man fråga sig.....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Wille somnade bums i kväll... ...

• Kibell

God kväll!
    Imorgon är det äntligen sista arbetsdagen på länge!

MRSVi skrev 2009-06-25 20:37:01 följande:
    Hur fan kan man glömma sitt barn i bilen?
    Säger detsamma
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Nu ska jag kasta mig i säng och läsa....god natt...

• Kibell
    stora storken skrev 2009-06-25 21:27:32 följande:
    Nu ska jag kasta mig i säng och läsa....god natt...
    God natt och landa mjukt
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-25 20:35:58 följande:
    God kvälll VArmt varmt....vi har varit och badat i kväll vid vår lilla sjö...Wille låg i som en annan fisk... Såg på text tv att ett liten flicka på 1 år dött i en bil av värmeslag i Danmark - pappan glömt lämna på dagis...lämnat bilen utanför vid jobbet....
    Hur kan man glömma
    Tragiskt....
  • S vali s

Vi hade ne helt underbar kväll igår och jag är sjukt stolt över min dotter
    Hon var hur go som helst under de två timmar som Paul spelade och sen på restaurangen uppförde hon sig exemplariskt, satt stilla, åt fina, underhöll med sång o prat.... efter två timmar vid bordet satte hon sig i sin vagn och somnade.
    Gänget vi åt med var mäkta imponerade över att hon var så otroligt snäll o charmig

Idag blir det full rulle igen, jobb/dagis o sen Stthlm - vi ska shoppa bla flytvästar till morgondagen

• Kibell

God morgon!
    Äntligen har sista arbetsdagen på länge kommit
    Men det var lite tråkigt när jag kom upp och såg nyheterna, Michael Jackson är död Folk må säga vad dom vill om honom. Jag gillade hans musik. Sen att han hade lite underliga udeér bryr jag mig inte om. Det var hans val. Tragisk t iaf det som hänt.

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-26 07:22:53 följande:
    God morgon!Äntligen har sista arbetsdagen på länge kommit Men det var lite tråkigt när jag kom upp och såg nyheterna, Michael Jackson är död Folk må säga vad dom vill om honom. Jag gillade hans musik. Sen att han hade lite underliga udeér bryr jag mig inte om. Det var hans val. Tragisk t iaf det som hänt.
    Jag hade nyheterna på i går, de sa först att han förts till sjukhus o haft hjärtstillestånd, o sen att han var i koma. BBC had en helikopter ute som cirklade över hans hus, varför vet jag inte, jäkla paparazzi.
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-26 07:22:53 följande:
    God morgon!Äntligen har sista arbetsdagen på länge kommit Men det var lite tråkigt när jag kom upp och såg nyheterna, Michael Jackson är död Folk må säga vad dom vill om honom. Jag gillade hans musik. Sen att han hade lite underliga udeér bryr jag mig inte om. Det var hans val. Tragisk t iaf det som hänt.
    Jag hörde nyheten igår när vi åkte hem...

Vet inte riktigt vad man ska säga En gång i tiden gjorde han bra musik men "privatpersonen" M.Jackson verkar mest vara en rätt tragisk historia.
    Det är alltid tråkigt när folk dör men jag har så svårt att ta till mig mashysterin som blir när någon av hans kaliber dör...
    Jag har kört rätt mycke bil på jobbet idag och efter fm var jag rätt less på Jackson låtar samt allas "mitt minne av Jacksson..." så till slut rattade jag in P1

Nu ska Linn o jag äta mellis och sen väntar Sthlm och shoping
Svar på tråden Kärringmaffian del 13