• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Paul o jag garvade lite åt det däår att dra fram stolarna och ta ner saker
    Förutom de hemgjorda kortet så får dom varsin pocketbok och praliner från chokladfrabriken *mums*

• Kibell
    S vali s skrev 2009-06-27 23:44:07 följande:
    Paul o jag garvade lite åt det däår att dra fram stolarna och ta ner saker Förutom de hemgjorda kortet så får dom varsin pocketbok och praliner från chokladfrabriken *mums*
    Mums
    Belles fröknar fick cheesecake med jordgubblime. Den var uppskattad
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God morgon!

Vi har varit uppe sedan klockan strax-före-sju. Mats och Gustav har gett sig iväg på dagens utflykt. De ska hämta morfar i Malmö och sedan blir det biltur till Brösarp. De ska åka tåg t & r Brösarp-S:t Olof. Jag föreställer mig att det är något gammalt tågskrälle - ånga osv. Men det blir nog kul. Gustav har inte åkt tåg förut.

Själv ska jag ta det lugnt här hemma. Det blir nog lite mer plockande och sedan ska jag åka till Center Syd och handla. Jag är i ett desperat behov av ny BH. I princip alla de jag äger har blivit för små. Dessutom är de urgamla.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-27 23:09:54 följande:
    Nu sover både man o det lilla barnet Jag borde ochsåp sova, helt plötsligt inser jag att vår "lediga dag" i morgon är rätt fullspikad
    Jag konstaterade precis att veckan som kommer är ganska proppfull med aktiviteter. Tänk att man ska ha så mycket att göra när man är ledig.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-28 08:22:00 följande:
    Jag konstaterade precis att veckan som kommer är ganska proppfull med aktiviteter. Tänk att man ska ha så mycket att göra när man är ledig.
    Visst är det underligt hur man lyckas ha fullt upp när man är ledig
    Hoppas att Gustav & co får en trevlig dag och att även du roar dig på egen hand
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-28 08:45:33 följande:
    God morgon!
    Morrn morrn
    Har ni nå´t kul på agendan idag
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-28 08:58:00 följande:
    Morrn morrn Har ni nå´t kul på agendan idag
    Städa o dammtorka barnens rum... maken ska göra rent staketet så vi kan måla det, o så vill jag i väg o köpa en sån liten plaskpool också, det ska bli 30 grader varmt nästa vecka.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-28 09:05:17 följande:
    Städa o dammtorka barnens rum... maken ska göra rent staketet så vi kan måla det, o så vill jag i väg o köpa en sån liten plaskpool också, det ska bli 30 grader varmt nästa vecka.
    Ahhaa, ni ska ochså få njuta av denna underbara värme {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Kärringmaffian del 13