• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-28 09:33:22 följande:
    God morgon!
    Morrn morrn

Nu ska vi börja våran dag
    ha det gott i solen brudar, här är det rean 22grader varmt
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-28 09:41:18 följande:
    Morrn morrn Nu ska vi börja våran dag ha det gott i solen brudar, här är det rean 22grader varmt
    Ha en trevlig dag.
    Belle har precis vaknat Det ska tvättas idag här hemma...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Jag har duschat. Jag tog låååång tid på mig. Det är en fördel med att vara ensam hemma. Man kan ge sig själv den tid man vill ha. Håret är flätat och jag har till och med sminkat mig. Om en stund ska jag åka iväg och shoppa. Bara en sak kvar att bestämma - högklackade sandaler eller inte

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag ger snart upp Bilddagboken. Det är alltid så supersegt att ta sig in där

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-28 10:32:25 följande:
    Jag ger snart upp Bilddagboken. Det är alltid så supersegt att ta sig in där
    Jag har redan gett upp. Synd, för jag gillar ideen, men det tog en sån EVIGHET att lägga in bilder där att jag blev less. Kanske det finns nåt annat, liknande?
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-06-28 10:41:55 följande:
    Jag har redan gett upp. Synd, för jag gillar ideen, men det tog en sån EVIGHET att lägga in bilder där att jag blev less. Kanske det finns nåt annat, liknande?
    Jag kommer inte ens in. Jag skriver mitt användarnamn och lösenord och sedan bara tuggar och tuggar och tuggar BDB. Så är det mer än hälften av gångerna jag försöker logga in. Att ladda upp bilderna, det står jag ut med att det tar tid, men när sidan segar blir jag less.

Nu ska jag ge mig iväg. Ha en bra dag, alla! {#lang_emotions_sunny}
  • Kazeer

Hemma igen. Det var en snabbt avklarad shoppingtur. Jag är så nöjd!

Hittade en BH. Vågar inte köpa mer än en åt gången. Ibland kan de sitta hur bra som helst i affären men när man kommer hem och använder dem, så är de rena katastrofen. Men den jag fick tag på idag verkar jättebra.

Jag höll på att börja leta kläder till Gustav men hutade åt mig själv . I stället hittade jag en kjol och två toppar till mig själv . Kjolen är väl inte världens snyggaste men den satt jätteskönt och jag har inte haft kjol på fyra år ... it's about time!

• Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-28 12:57:41 följande:
    Hemma igen. Det var en snabbt avklarad shoppingtur. Jag är så nöjd! Hittade en BH. Vågar inte köpa mer än en åt gången. Ibland kan de sitta hur bra som helst i affären men när man kommer hem och använder dem, så är de rena katastrofen. Men den jag fick tag på idag verkar jättebra.Jag höll på att börja leta kläder till Gustav men hutade åt mig själv . I stället hittade jag en kjol och två toppar till mig själv . Kjolen är väl inte världens snyggaste men den satt jätteskönt och jag har inte haft kjol på fyra år ... it's about time!
    Jag köpte ammningsbh två veckor innan Belle föddes. Dom satt super ända tills hon var född. Då var dom för små
    Här har inte gjorts många knop idag. Det är för varmt att vara ute. Vi ska bege oss till badet lite senare ikväll. Det var jätteskönt i vattnet igår kväll.
    Nu håller jag på och tvättar. Sedan ska det packas lite för båtresan
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Blä...så känner jag idag. För varmt för att vara ute tycker jag så jag försöker städa mitt rum...Sen är det mens så jag är skitirriterad...Helst skulle jag bara vilja lägga mig och sova ettpar timma...Så fort det blivit lite svalare ska vi ta och hitta på något...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-06-28 14:46:38 följande:
    Blä...så känner jag idag. För varmt för att vara ute tycker jag så jag försöker städa mitt rum...Sen är det mens så jag är skitirriterad...Helst skulle jag bara vilja lägga mig och sova ettpar timma...Så fort det blivit lite svalare ska vi ta och hitta på något...
    Jag håller mig inne, när det är varma dagar. Visst är det skönt med sommarvärme men det kan ju vara med måtta.

Jag har kommit på vad jag HATAR med städning. Det är allt småplock. Dammsuga och tvätta golv har jag inget emot ... men plocket innan . Samtidigt är det ju ganska lätt åtgärdat genom att man lägger tillbaka allt på sin plats när man använt det. Låter i alla fall lätt i teorin
Svar på tråden Kärringmaffian del 13