• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-28 15:05:47 följande:
    Jag håller mig inne, när det är varma dagar. Visst är det skönt med sommarvärme men det kan ju vara med måtta.Jag har kommit på vad jag HATAR med städning. Det är allt småplock. Dammsuga och tvätta golv har jag inget emot ... men plocket innan . Samtidigt är det ju ganska lätt åtgärdat genom att man lägger tillbaka allt på sin plats när man använt det. Låter i alla fall lätt i teorin
    Håller med i allt till fullo!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan

Halloj.. Här har jag målat en stol vit-hade fel sorts pensel o fel storlek på den så det blev väl inte så superbra-men skitsamma.. Den ska ju andvändas inte tittas på...

Lynnen hjälpte mig att måla-hon var vit upp till armbågarna-o då menar jag VIT, syntes inte en hudfläck..

De stora tjatar om att åka o bada-men jag vill städa-soc kommer på besök på tis för o prata med Sandra om kontaktfamilj-men barnen är inte så smarbetsvilliga när det gäller att plocka efter sig...*grrr*

• Mokiia 2006

Fyyyyyyyyy vad varmt *flämt*

Jag tog ju tidig semester ???? Brukar inte värmen komma i Juli, augusti.

• stora storken

God kväll.....

Nu har vi landat hemma efter en helg i Sandviken och en massa bad....super skönt...

Nu badar Wille i badkaret...och jag vill säga att vattnet blir smutsigt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Caffreys

Go kväll!

Hemma igen efter tredagars partande i Göteborg. Trött, sliten men oj så kul jag haft. Haft sällskap av Moddan och anette men har även stiftat nya bekantskaper. Gick ut själv i torsdags och igår efter att festivalen slutade. Jag gick ju både på West coast riot festivalen och Metaltown.

Idag skulle jag åkte hem 10.42 (vet inte vad jag tänkte på när jag bokade biljetten) vaknade 11.05 *asg* Alla tåg fullbokade. Sen lyckades Moddan och co även dom att missa sitt tåg. Ha ha. Nåväl det löste sig. Dom hyrde bil och jag klev helt enkelt bara på ett tåg. Visade sig sen att det var elfel så det var jätte varmt i nästan alla vagnar. Dom klippte inga biljetter så jag åkte gratis. Satt mig på golvet eftersom det var helt fullt. Sen kom min kompis med man och hämtade mig på stationen.

Nu blir det pizza sen ska jag nog ta ett bad. Känns som att det blir en tidigt kväll.

• stora storken

Nehej så var det dags för lite "nattning" här...en trött kille efter aktiv helg...

Boppie: Lyckad helg med andra ord...

Mokiia: Hoppas det håller i sig...med värmen...jag jobbar en vecka tills en så...har jag semester i 5 veckor då vill jag ha mera värme...

Heisan: Duktig tjej som hjälper mamma måla...

Kazzer: Slapp man "plocka" så var städningen ingen match...

Kibell: Nu börjar det på att bli lite svalare i alla fall...men sovrummet är kvalmigt varmt...

Svalis: Vilken tuff seglings brud....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer

Gustav verkar ha haft en toppendag med sin pappa och morfar. Massor av bilåkande. En tur med gammalt ångtåg på Österlen. Middag på gästgiver i Brösarp.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

Vi har haft det varmt i dag, barnen låg i den nyinköpa plaskpoolen i skuggan tills de blev skrynkliga... nu har det kommit en skvätt regn, så det känns riktigt skönt ute, synd att maken jobbar annars hade det varit en perfekt kväll för ett glas vin i trädgården.

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-28 10:32:25 följande:
    Jag ger snart upp Bilddagboken. Det är alltid så supersegt att ta sig in där
    Oj har ni haft problem Enda ggn jag har problem är på sändakvällarna och de ggr jag inte "förminskat" bilderna - då tar det en evighet att ladda upp dom.
    Jag är ett superfan av Bilddagboken
  • S vali s

kazeer: Låter som en rätt lyckad shoppingtur
    Jag håller helt klart med dig om städning, att dammsuga o torka golv är helt ok - det är det där evinnerliga plockandet som gör mig galen

kibell: Hoppas att det känns bättre nu, städning, varmt o mens låter som en ruggigt dålig kombination

mokiia: Relaxa, sätt dig i skuggan med nå´t svalkande och tänk att det kunde ha varit värre typ spöregnat i en vecka eller så

storken: Härligt att ni haft en lyckad helg

Boppie: Urk, ett varmt tåg är väl det absolut sista man vill råka ut för i en så¨n här hetta, ta ett svalkande bad och njut!
    Joakim kom precis hem från Göteborg - han hade haft det kanonbra, supernöjd med musiken och bränd som en kräfta

MrsV: Kan du inte putta hir ett litet regn moln eller två

Svar på tråden Kärringmaffian del 13