• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-02 20:48:37 följande:
    Jag insåg precis att nu har jag ingen "Linnfri" dag förns den 19e augusti då jag börjar jobba efter semestern...Jag älskar min underbara dotter men jag älskar även de få timmar utan henne, då man liksom hinner göra nägot från a till b utan en massa avbrott, att kunna "höra" sina egna tankar.Nåja, Paul lovade att ta med sig Linn in till jobbet ngn fm så kan jag hämta upp henne efter lunch - låter som en bra ide
    Det låter som en bra lösning...
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-07-02 20:49:08 följande:
    I början med "Sommartorpet" så gillade jag honom men nu är det bara
    Åh jag som gillar Ernst
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-02 20:57:36 följande:
    Det låter som en bra lösning...
    Mmm, jag ser rean fram emot det
    Idag har hon tjatar, pratat o gnäll sönder mina öron
    Kibell skrev 2009-07-02 21:12:22 följande:
    Åh jag som gillar Ernst
    Jag såg slutet på Ernst program och tänkte "kibban gillar nog Ernst"
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-02 22:38:26 följande:
    Mmm, jag ser rean fram emot det Idag har hon tjatar, pratat o gnäll sönder mina öron Jag såg slutet på Ernst program och tänkte "kibban gillar nog Ernst"
    Det borde du komma ihåg att jag gör

Nu har jag spelat ett parti Fia med knuff med Belle. Nu ska jag försöka få henne att borsta tänderna och kissa så hon kan somna igen när hon blir trött.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-02 22:44:16 följande:
    Det borde du komma ihåg att jag gör Nu har jag spelat ett parti Fia med knuff med Belle. Nu ska jag försöka få henne att borsta tänderna och kissa så hon kan somna igen när hon blir trött.
    Jag hade väl något svagt minne långt in i hjärnan
  • MRSVi

Jag har just kollat lite väderrapporter, i morgon är det som sagt bbq på Antons skola med en massa aktiviteter, på lördag tänkte vi åka till stranden, o på söndag är det flyguppvisning... o i morgon ska det börja regna. Förstås.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-02 22:52:19 följande:
    Jag har just kollat lite väderrapporter, i morgon är det som sagt bbq på Antons skola med en massa aktiviteter, på lördag tänkte vi åka till stranden, o på söndag är det flyguppvisning... o i morgon ska det börja regna. Förstås.
    Nej nej, dom har fel

Idag fick vi veta att kattungen vi "tingat" som hon då trodde var en hane förmodligen är en hona
    Ylva hade haft en "expert" hemma hos sig som kikat på missarna... så det kan gå, vi som har gått o funderat på pojknamn...
    Vi satt och fånade oss och hittade på det ena namnet värre än det andra och till slut kläckte jag
    - SiW!!!
    Siw & Bosse - det låter väl käckt
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-02 23:17:32 följande:
    Nej nej, dom har fel Idag fick vi veta att kattungen vi "tingat" som hon då trodde var en hane förmodligen är en hona Ylva hade haft en "expert" hemma hos sig som kikat på missarna... så det kan gå, vi som har gått o funderat på pojknamn...Vi satt och fånade oss och hittade på det ena namnet värre än det andra och till slut kläckte jag- SiW!!!Siw & Bosse - det låter väl käckt
    Låter som ett gammalt långvarigt par
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-02 23:19:34 följande:
    Låter som ett gammalt långvarigt par
    Precis...
    Linn  är dock mer inne på Mariposa, Törnrosa och andra sötsliskiga namn
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-02 23:21:53 följande:
    Precis...Linn  är dock mer inne på Mariposa, Törnrosa och andra sötsliskiga namn
    Törnrosa och Bosse... nja
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13