• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Idag har vi beställt en ny kamera *yippey* Men jag lär nog knappt våga använda den....

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-10 20:48:10 följande:
    Idag har vi beställt en ny kamera *yippey* Men jag lär nog knappt våga använda den....
    En till? Har ni inte så det räcker?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-10 20:49:28 följande:
    En till? Har ni inte så det räcker?
    Paul har suktat efter dne här länge och vill passa på att köpa den nu när han kan köpa den på firman, dessutom är det en kamera som är gjord för att bla ta "sportbilder" dvs det han använder kameran till och med 90% säkerhet så ska han åka på VM i feb/mars nästa år så....
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-10 20:51:56 följande:
    Paul har suktat efter dne här länge och vill passa på att köpa den nu när han kan köpa den på firman, dessutom är det en kamera som är gjord för att bla ta "sportbilder" dvs det han använder kameran till och med 90% säkerhet så ska han åka på VM i feb/mars nästa år så....
    Då får du hans gamla förstås?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-10 21:11:27 följande:
    Då får du hans gamla förstås?
    Ja nu behöver jag inte ha andan i halsen jämt o varaq rädd för att dne ska gå sönder eller nå´t...
    När han mailat iväg beställningen så kom  jag på att han glömt en ska - min makrolins
    Han ska funderra på om han ska göra en komplettering av ordern
  • S vali s

Katten tycks ha funnit sig tillrätta här
    Linn o katten tycks ha funnit varandra och både leker o myser tillsammans
    Linn är överlycklig över att ha ett djur hemma som hon orkar bära

• stora storken

DAgs för mig att kasta mig i säng...trött efter allt körande... ...sen läser jag en så spännande bok...

God natt....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-10 21:53:27 följande:
    DAgs för mig att kasta mig i säng...trött efter allt körande... ...sen läser jag en så spännande bok... God natt....
    Natti natti

Jag läser en helbra bok men jag blir aldrig färdig med den, jag somnar efter en sida
  • MRSVi

Jag läser också en svinbra bok, men somnar med den i famnen varje kväll... My sister's keeper heter den på engelska, av Jodi Piccoult. Jag rekommenderar den.

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-10 21:35:58 följande:
    Katten tycks ha funnit sig tillrätta här Linn o katten tycks ha funnit varandra och både leker o myser tillsammans Linn är överlycklig över att ha ett djur hemma som hon orkar bära
    Fortfarande inget namn?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13