• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

"Titta mamma, jag har skrivit mitt namn!"

"Vad duktigt, Alice, får jag se... men det står ju HIO...?"

"Jag heter HIO!"

• Heisan
    MRSVi skrev 2009-07-10 08:22:33 följande:
    "Titta mamma, jag har skrivit mitt namn!" "Vad duktigt, Alice, får jag se... men det står ju HIO...?" "Jag heter HIO!"
  • Kibell

Kikar in en snabbis och säger hej!
    Vi har campat en natt i bergen. Storslaget vackert. Bilder kommer när vi kommit hem
    Ha det bra, ses snart!

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

Anton fick veta vilken klass han ska vara i i höst, de delar upp dem lite, o han ska få vara med sin flickvän igen... så jag gissar att det inte blir mycket gjort!

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-10 08:22:33 följande:
    "Titta mamma, jag har skrivit mitt namn!""Vad duktigt, Alice, får jag se... men det står ju HIO...?""Jag heter HIO!"

kibell: Låter mysigt

Go kväll kärringar
    Idag var Linn med Paul på jobbet, det funkade ypperligt fram till halvtvå då började hon tycka att det var lite tråkigt
    Jag gade skickat med nybakade bullar som lite muta till Pauls jobbarkompisar för att dom okeyade att hanj hade hennes med sig, vid närtmare eftertanke hade nog öronproppar varit lämpligare
    Själv hade  jag en riktigt mögig dag på jobbet idag {#lang_emotions_demon} Snillet som hade planerat dagen kan inte ha varit vaken när H*n gjorde planeringen...
    Mellan 12-13 hade jag 4 brukare som jag skulle besöka, samtliga skulle ha lagade lunch och tiden som är avsatt för varje brukare runt lunch är 20min plus då "restiden" emellan, dessutom var min fm så mögigt planerad att jag kom in fem i tolv dvs jag hann ointe få ngn lunch.
    När jag fixat färdigt mina lunchbrukare var klockan fem i halvtvå, då tyckte h*n som planerat dagen att jag skulle planera mån dagen innan jag gick hem
    - Never, jag har in te fått ngn lunchrast så jag går nu!!
    Sen gick jag bara för ärligt talat så skiter jag fullkomligt i hur det går för dom på måndag, då är jag ledig
    Jag brukar inte vara "sån" men idag kände jag att gränsen var passerad - jag hade tjuvtjockt medans de tre andra som jobade idag hade lugna gatan och sån planering gör mig skitförbannad mi nst sagt {#lang_emotions_demon}

Nåja, nu är det helg och jag är långledig
  • MRSVi

Svalis: Njut av ledigheten nu o tänk inte mer på dem! Man ska inte slösa bort tid på dumhuven.

• stora storken

God kväll....

Nu har vi landat i Skanör och Falsterbo...hunnit med havet...och i kväll peppar peppar har det slutat blåsa samt att solen tittar fram...

Svalis: Du gjorde helt rätt som gick hem...*hejaheja*kram*

Kibell: härligt det låter..

Mrs V: Är Anton nöjd med "nya" klassen?

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-07-10 20:44:06 följande:
    God kväll.... Nu har vi landat i Skanör och Falsterbo...hunnit med havet...och i kväll peppar peppar har det slutat blåsa samt att solen tittar fram... Svalis: Du gjorde helt rätt som gick hem...*hejaheja*kram*Kibell: härligt det låter.. Mrs V: Är Anton nöjd med "nya" klassen?
    Han verkar nöjd nu, det går säkert bra.

Sol vid havet låter inte alldeles fel...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-10 20:27:02 följande:
    Anton fick veta vilken klass han ska vara i i höst, de delar upp dem lite, o han ska få vara med sin flickvän igen... så jag gissar att det inte blir mycket gjort!
    Jodå, lite kärlek sätter piff på tillvaron
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-10 20:41:02 följande:
    Svalis: Njut av ledigheten nu o tänk inte mer på dem! Man ska inte slösa bort tid på dumhuven.
    Nej man ska ju inte det... Äsch, snart är det semester

storken: Det låter som om ni har det supermysigt på er semester
Svar på tråden Kärringmaffian del 13