• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-10 22:02:55 följande:
    Fortfarande inget namn?
    Näe.... det är svårt... Egentligen vill nog Paul o jag komma på nå´t som börjar på M eftersom den är "tecknad" med ett M i pannan
    Sen vet vi ju fortfarande inte med bestämdhet om det är en kille eller tjej, de som har tittat kommer med olika besked
    Vi har bestämt att göra som med Bosse, dvs vänta lite och känna efter vad det är för en typ
  • Heisan

Svalis-du vet att det är extremt lätt att se skillnad på en hona o en hane.
    Hona streck, hane cirkel. Könen sitter ju inte en på samma "plats"...

• Kazeer

God morgon!

Gustav och jag ska till Lund idag och åka buss (obs! inte "köra buss" ). Mats ska till Kristianstad hela dagen.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • stora storken

God morgon...

Hoppas alla får en bra dag...vi hoppas på att kunna bada något idag...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi

God morgon.

Jag ska ut o handla födelsedagspresenter till diverse barn i dag. O sen rensa ogräs.

• MRSVi
    Heisan skrev 2009-07-11 03:40:51 följande:
    Svalis-du vet att det är extremt lätt att se skillnad på en hona o en hane.Hona streck, hane cirkel. Könen sitter ju inte en på samma "plats"...
    Mina svärföräldrar hade en honkatt, o när de skulle sterilisera henne gick det inte så bra, för det visade sig vara en hankatt.... så där hade tom veterinären tagit fel. Mina katter har varit rätt tydliga, tycker jag, som du säger, men det är inte alltid så.
    Den stackars kissen fick fortsätta heta Jessica ändå, de kallade den för Jess, o det funkade ju.
  • modestyonly

Idag ska jag tvätta lite och försöka hitta alla saker som Fabian ska ha med sig på kollo på måndag morgon!

Det gråa vädret fortsätter tydligen..

• Kazeer

God eftermiddag!

Vi är fortfarande i Lund och har precis ätit en mycket god lunch. Mormor ska brygga te men Gustav säger hela tiden "faffe"

"faffe" = kaffe

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-11 03:40:51 följande:
    Svalis-du vet att det är extremt lätt att se skillnad på en hona o en hane.Hona streck, hane cirkel. Könen sitter ju inte en på samma "plats"...
    Extremt lätt
    En kompis till Ylva med stor erfarenhet av uppfödning av katter kikade på katten nu i veckan och hon kunde inte se skillnaden nu, det brukar dröja ytterligare ngr veckor innan man kan se med bestämdhet vad det är för kön enligt henne och...
    Vi har tittat själva och jag är benägen att hålla med henne
    det varierar mellan katterna hur enkelt det är att se vad h*n har för kön, en del är självklara medans andra som tex vår katt behöver växa till sig
Svar på tråden Kärringmaffian del 13