Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Idag har det varit en bra dag
. Visst har jag mått illa, tre turer busskörning har det blivit - men ändå en bra dag.
Jag vägde mig i morse. De tre kilo jag drog på mig i början, då jag stoppade i mig precis vad som helst i vilka mängder som helst för att slippa illamående, de har försvunnit igen. Kanske inte så konstigt med tanke på att mycket av det jag äter inte kommer kroppen till godo. Dessutom kan jag omöjligtvis äta godis och ännu mer omöjligt är det att dricka läsk. Mina portioner har dessutom halverats. Jag äter ungefär lika mycket (lite) som Gustav.
God afton. Här ser vi på tv, mina hemgjorda fiskpinnar gick hem hos barnen, o lördagsgodiset också.
Vi kollar på speedway. Det är det enda som Gustav håller sig någorlunda lugn till. Han är väldigt trött.
Snart ska jag ta en bit av mitt lördagsgodis... Såg att marabou hade kommit med en ny smak på sin "finare" mörka choklad - ginger&lemon
Lät spännande men när jag såg att chokladkakan kostade 27:- så backade jag, Paul tyckte dock att jag skulle prova den... så jag var inte svårövertalad ![]()