Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God dag på er. Idag har det varit hektiskt, hämtat bilen från verkstaden-den är inte färdig men Sandra skulle hem från ridlägret. Det regnade så mycket så att vi inte kom frm förrän 13.03 o då hade hon redan hunnit rida i hoppuppvisningen...
Jag blev så besviken för att jag missade henne. Sedan visade det sig att hon var ledsen för att hon inte hade kunnat ringa mig-jag hade bytt mobilkort o lämnat det numret till personalen, men glömt att säga det till henne.
Själv trodde jag bara att hon tyckte att det var så skönt att slippa mig ett par dagar...
Sedan bar det av till stallet för att rida, kom hem vid 21, ungarna kollade film, lade Lynnen vid 23, Emma somnade vid midnatt. Jag åkte till stallet o tog in hästarna o sedan till skogen för en promenad med hundarna. O jag som är så jefla mörkrädd-men det gick bra.
Kom hem-de två stora har just somnat o jag sitter här o dricker en kopp te..*pust*
Snart ska jag gå o lägga mig-ska upp vid 5-5.30 för att åka till stallet o släppa ut hästarna....
God morgon!
Resten av familjen ligger och sover. När jag vaknade, låg jag på yttersta kanten av sängen med Gustav upptryckt i ryggen. Väldigt obekvämt, må jag säga ![]()
God morgon.
I dag är det tänkt att det ska bli stor leksakssortering... o Anton har ett party att gå till. Låsmekanismen har gått sönder på makens bil, o han fick inte tid hos garaget förrän på tisdag, så han frågade ett företag runt hörnan som säljer byggmaterial om han kunde låsa in bilen på deras gård över helgen, o det fick han... det känns bättre än att ha den olåst på gatan, vi har ju inget garage, men samtidigt är vi ju billösa nu. Tur vi bor i en liten stad.
Vi har varit ute och gått en liten promenad. Solen skiner från en dramatisk himmel - många mörka moln. Det är ganska kvavt, så det skulle inte förvåna mig om det blir åska.
Morrn!!
Vad ska jag göra idag, ja, det finns massor, men har ingen större lust! Det jag måste göra är att ta mig in i klädkammaren, hitta en sovsäck och ett liggunderlag!
Känner mig lite rastlös, längtade efter egentid, har haft Oscar större delen av semestern, men kan inte hantera den, mår bäst med folk omkring mig..