• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-14 19:25:07 följande:
    Nå´t mög är det Solfrossa Näe, vi har mest varit inomhus idag... Fasiken att det ska vara så jobbigt att ha besök, först kaffe, sen lunch o slutligen ännumer kaffe Hann ju nätt o jämt ladda diskmaskinen o pusta ut efter att syrran åkt så var det dags att börja tänka på middagen...... som tur var så blev jag "#störd"  Grannens kids kom o ville kika på Mysan och som den fjantiga "mamma" jag är ville jag övervaka det hela - med all rätt Jag kanske har för höga krav men eftersom Linn lärde sig på tio minuter hur man skulle bete sig, dvs att inte jaga kattungen så utgick jag från att en som är 1 1/2år äldre ochså skulle förstå.Tyvärr fick jag säga till alldeles för många ggr och slutligen skicka hem barnen. Kanske är jag fjompig i överkant men jag vill inte ha en katt som skyggar för barn eller blir allmänt hispig utan försöka skapa de bästa förutsättningarna dvs. de som umgås med katten gör det på kattens villkor....
    Inte alls fjompig, tycker jag.
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-14 20:11:08 följande:
    Mats har lärt Gustav att spela luftgitarr Jag får försöka hitta lite passande musik i morgon så att vi kan fortsätta öva
    Det är en bra talang att ha.
  • Kazeer

Svalis: Hur mår du nu?

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-14 20:16:02 följande:
    Svalis: Hur mår du nu?
    Jag fryser iallafall inte men har rätt ont i huvudet och känner mig trött, trött, trött... tror jag ska lägga mig tillsammans med Linn ikväll
    Synd att ditt illamående kom tillbaka
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-14 20:21:06 följande:
    Jag fryser iallafall inte men har rätt ont i huvudet och känner mig trött, trött, trött... tror jag ska lägga mig tillsammans med Linn ikväll Synd att ditt illamående kom tillbaka
    Gustav har (nog) precis somnat. Han har varit ute i trädgården och lekt hela eftermiddagen. Han och jag spelade fotboll en stund och sedan kom Mats hem och började jobba med stenen.

Jag har också blivit väldigt trött. Jag är hungrig också - inte konstigt, eftersom magen är skramlande tom - men jag vet inte om jag ska våga äta något. Jag vet inte VAD jag ska äta heller, för den delen. Kanske ett äpple? Jag känner mig sugen på ett äpple.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-14 20:25:44 följande:
    Gustav har (nog) precis somnat. Han har varit ute i trädgården och lekt hela eftermiddagen. Han och jag spelade fotboll en stund och sedan kom Mats hem och började jobba med stenen.Jag har också blivit väldigt trött. Jag är hungrig också - inte konstigt, eftersom magen är skramlande tom - men jag vet inte om jag ska våga äta något. Jag vet inte VAD jag ska äta heller, för den delen. Kanske ett äpple? Jag känner mig sugen på ett äpple.
    Ta ett äpple... om du vågar utmana ödet
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-14 17:32:14 följande:
    Vi ska ses igen...
    Funderar  du på att bjuda hem dom

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-14 20:39:44 följande:
    Funderar  du på att bjuda hem dom
    Jag tror det...
  • S vali s